7. února 2011 • 08:36

V reklamě se při finále NFL objevil i Ještěd

Autor: ČTK
Vstoupit do diskuse
0
TOP VIDEA
Tomášek o fiasku s Färjestadem: Byli jsme jako Boston. Jak zvládá tlak?
SESTŘIH: Arsenal - Chelsea 5:0. Kanonáda v derby, dvakrát se trefil Havertz
VŠECHNA VIDEA ZDE

VIDEO - Letošní finále zámořské ligy amerického fotbalu NFL o takzvaný Super Bowl mělo i české zastoupení. V jedné z reklam vysílaných během tohoto tradičně velmi sledovaného pořadu si zahrál televizní vysílač a hotel Ještěd.



Stavba architekta Karla Hubáčka tyčící se nad Libercem se objevila v reklamním spotu společnosti HomeAway, jež na internetu zprostředkovává nájmy nemovitostí o dovolených.Reklama je tak zaměřená proti hotelům.

U vysílače v ní dramaticky přistane modrý vrtulník. Vystoupí z něj chlapík, který tvrdí, že je z tajné vládní agentury, jejímž úkolem je zachraňovat dovolené. "Rodiny se stále znovu a znovu stávají oběťmi podvodu. Proč? Protože hotely vás nenávidí až za hrob," řekne úředník.

Následně přejde do ještědského vysílače, kde je umístěn "simulátor hotelového pokoje", v němž se jedna taková početnější rodina potýká s nedostatkem místa.

Potyčka dětí vyvolá řadu menších nehod, jež skončí vymrštěním miminka a jeho rozplácnutím o sklo testovacího pokoje.Následně se vedle něj objeví titulek, že jde jenom o figurínu.



Východiskem z této prekérní situace je v reklamě, končící záběrem na Ještěd tyčící se nad okolím pohrouženým v mlžném oparu, pochopitelně využít služeb inzerující společnosti a netrávit dovolenou v hotelu...

Významnou českou stavbu si díky reklamě možná prohlédlo dosud nejvíc lidí najednou. Například loni se utkání Super Bowlu stalo nejsledovanějším pořadem v americké televizní historii.

Titul slaví fotbalisté PackersFoto EPA


V průměru se na něj dívalo 106,5 milionu lidí.Reklamní vysílací čas je tak během Super Bowlu nejdražší v roce. Inzerenti se navíc díky velkému publiku snaží vytáhnout, a natáčejí tak pro utkání své nejdražší reklamy.

Letos podle deníku USA Today nejvíce uspěly spoty na kukuřičné lupínky Doritos a pivo Bud Light.Slevový server Groupon pak připravil kontroverzní reklamu, která odkazuje na okupaci Tibetu.

"Tibeťané mají problémy. Jejich kultura je v ohrožení. Pořád ale dokážou ukuchtit úžasné rybí kari," zazní v ní. Okamžitě po vysílání se objevily hlasy, že firma zneužívá čínské okupace země ke komerčním účelům.

VIDEO: Diváci mohli  během finále vidět i liberecký Ještěd.

Vstoupit do diskuse
0
Články odjinud


Články odjinud