Čtvrtek 25. dubna 2024
Svátek slaví Marek, zítra Oto
Zataženo, déšť se sněhem 7°C

Hašek snídal na nekrologu. Zneužil smrt legendy, zlobí se fanoušci

Autor: ija

Tak tohle se nepovedlo! Způsob, jakým hokejová legenda Dominik Hašek (52) na Facebooku propaguje svůj nápoj Smarty Drink, je leckdy dost kontroverzní, tentokrát ale slavný brankář překročil všechny meze.  Postem, v němž spojil nekrolog bývalého vynikajícího hokejisty Augustina Bubníka a opulentní snídani s párky a hořčicí, naštval spoustu lidí. „Vy uctíváte člověka tím, že na jeho nekrologu posnídáte párky?“ ptá se rozzlobený fanoušek stránky.

Na Haška , který je oficiálně jednatelem společnosti vyrábějící sycené nápoje Smarty, se teď valí obrovská kritika. Nejen proto, že většina uživatelů Facebooku považuje spojení nekrologu velkého hokejisty s párky s horčicí a volským okem za nechutnou. Mnozí připomínají, jak nevhodné je použít známý slogan „on baví“ se smrtí člověka.

Hašek v pořadu Overtime: Kampaň k nápoji? Vím, že se mi lidi smějí. Ale počkejte!
Video se připravuje ...

„614. snídaně se Smartym J Smarty Black, 2 nožičky párku, plnotuční hořčice, volské oko a chléb J,“ stojí v postu spolu s hashtagy Smarty a On baví. „Při pohledu na vynikajícího hokejistu, trenéra a člověka, který toho hodně prožil a hodně dokázal,“ dodává „Smarty“ Hašek. Fanoušci to ale jako poctu Bubníkovu rozhodně nevnímají, většina z nich označila post jako „to mě štve“.

„Je to jako zahrát si fotbal na hřbitově s náhrobkama místo branek, abyste uctili Masopusta ,“ píší a do Haška se ostře pouštějí. Nechybí ani názor, že slavný Dominátor má místo mozku puk. „Pane Hašek, vy jste opravdu totální chudák. Zneuctít hokejovou legendu a člověka, jehož lidským kvalitám evidentně nesaháte ani po malíčku nohou, tím, že na něm posnídáte a ještě z toho uděláte reklamu,“ kritizuje rozhořčený fanoušek.

Facebookový post, který vzbudil vášně. Dominik Hašek spojil nekrolog Augustina Bubníka s propagací vlastní značky.
Facebookový post, který vzbudil vášně. Dominik Hašek spojil nekrolog Augustina Bubníka s propagací vlastní značky.

„Nechápete nevhodnost sloganu On baví ve spojením s úmrtí člověka? Že vy to nemyslíte jako urážku, neznamená, že to urážka ve skutečnosti není, jak jste si mohli povšimnout z 99 procent reakcí,“ píše se v dalším příspěvku.

O Haškovi je známo, že svoje reklamy připravuje většinou sám, i proto se odmítavé reakce obracejí přímo na něj. Správce stránky se ovšem brání „Vůbec nepochybujte o tom, že v tom je hloubka a obrovská úcta k člověku.  A touha to sdělit co možná největšímu počtu našich fanoušků,“ píše. Poněkud směšně argumentuje i tím, že talíř stojí na úplně jiném článku.

Hašek o Jágrovi v pořadu Overtime: Každý jsme jiný. On měl svá kasina, já se jich bál
Video se připravuje ...

Z Dominátora myslivcem! Podívejte se, jak Hašek trefí zajíce či bažanta
Video se připravuje ...