
Do jarní části sezony půjde fotbalová Sparta s logem nového generálního partnera na hrudi, kterým bude Sazka Bet. Vedení klubu uzavřelo se společností Sazka smlouvu na dva roky.
Na podzim bylo místo pro logo generálního partnera na sparťanském dresu volné, to se nyní mění. „Sazka je významný hráč v českém byznysu, prostor na dresu získává skutečně silná společnost a my si toho vážíme. V minulosti jsme několikrát prokázali, že jsme ochotní nechat jedinou sponzorskou pozici na dresu neobsazenou a počkat na spojení s opravdu významným partnerem,“ vysvětlil generální ředitel Sparty Adam Kotalík.
Sparta měla na dresech logo sponzora naposledy v minulé sezoně, kdy ji podporovala sázková kancelář Synot Tip. Původně měla uzavřenou smlouvu i na tuto sezonu, ale v lednu 2016 se společnost rozhodla z českého fotbalu stáhnout kvůli vyššímu zdanění hazardu. Přestala tak být i titulárním sponzorem ligy.
Spolupráci se Spartou si pochvaluje také generální ředitel Sazky Robert Chvátal. „Jsem přesvědčen, že toto partnerství bude přínosem pro Sazka Bet, Spartu i její příznivce. Právě fanoušky chceme do spolupráce co nejvíce vtáhnout a nabídnout jim výhody nejen z oblasti kurzového sázení.“
Od nedělního utkání s Bohemians Praha 1905 si budou moct příznivci na letenských tribunách prostřednictvím klubové aplikace pro chytré telefony přes připojení ke stadionové wi-fi prohlížet opakované záběry a sestřihy ze zápasu.
Sparta tuto službu nabídne svým fanouškům, kteří ji podporují přímo na stadionu, jako první v Česku díky podpoře Sazka Bet a spolupráci s vydavatelským domem CNC, který na webu iSport.cz nabízí přímé přenosy a sestřihy ze všech zápasů ePojištění ligy.