Betano se stalo oficiálním sponzorem Copa America 2024
Společnost Kaizen Gaming, jedna z největších světových GameTech společností , se stává oficiálním partnerem jihoamerické fotbalové federace CONMEBOL, čímž dosáhla významného milníku ve svém působení v Latinské Americe. Partnerství, které bude trvat až do roku 2028, podtrhuje závazek společnosti Kaizen Gaming obohacovat fotbalové zážitky na celém kontinentu.
Mistrovství CONMEBOL Copa América 2024 se bude konat na stadionech po celých Spojených státech od 20. června do 14. července a sejdou se zde ty největší fotbalové talenty a nejvášnivější fanoušci, kteří budou mít možnost uzavírat sázky prostřednictvím prémiové platformy Betano a zažít turnaj na zcela jiné úrovni.
George Daskalakis, zakladatel a generální ředitel společnosti Kaizen Gaming, prohlásil: „Jsme potěšeni, že můžeme spojit síly s CONMEBOL, nejuznávanější institucí latinskoamerického fotbalu. Toto partnerství je nejen důkazem naší vášně pro tento sport a region, ale také podtrhuje naše odhodlání přinášet inovace a dokonalost v tomto odvětví. Toužíme pozvednout zážitky fanoušků na novou úroveň a prostřednictvím zodpovědného hraní jim poskytnout nezapomenutelné okamžiky.“
Prezident CONMEBOL Alejandro Dominguez také neskrývá spokojenost: „Jsme nadšeni, že můžeme přivítat společnost Kaizen Gaming a její značku Betano jako oficiálního partnera CONMEBOL. Jejich závazek k fotbalu a herním inovacím se bez problémů shoduje s naší vizí budoucnosti sportu v Latinské Americe. Společně plánujeme přinést fotbalovým fanouškům na celém kontinentu mimořádné zážitky.“
Kromě CONMEBOL Copa América 2024 zahrnuje partnerství i další prestižní soutěže pod hlavičkou CONMEBOL, včetně předolympijského turnaje, ženské verze Copa América, mistrovství ve futsalu a plážovém fotbalu, mistrovství fotbalistů a fotbalistek Jižní Ameriky do 20 let, mistrovství futsalistů, futsalistek a plážových fotbalistů do 20 let. Tato komplexní dohoda dokazuje odhodlání společnosti Kaizen Gaming podporovat fotbal na všech úrovních a napříč různými demografickými skupinami.
Toto oznámení přichází po globální sponzorské smlouvě společnosti s UEFA pro EURO 2024 a potvrzuje pozici Kaizen Gaming jako hybné síly na pomezí sportu a technologií.