Hokejová NHL, jež kvůli pandemii koronaviru loni utrpěla finanční ztráty, poprvé v historii prodala práva k názvům svých divizí. V nové sezoně bude u každé ze čtyř skupin, které jsou pojmenovány podle geografických oblastí, také název sponzora.
Sezona NHL začne 13. ledna. Vedení soutěže ve snaze omezit cestování přeskládalo složení divizí, v jejichž rámci se budou mužstva utkávat ve zkrácené základní části s 56 zápasy pro každý klub. Mužstva ze sídlem v USA budou hrát v Západní, Centrální a Východní divizi a všech sedm kanadských týmů v Severní divizi.
Zavedení sponzorských názvů divizí přichází po nedávném rozhodnutí NHL umožnit jednotlivým mužstvům mít malá loga partnerů na helmách hokejistů.
NHL minulou sezonu stihla před březnovým zastavením soutěže kvůli globální zdravotní krizi odehrát 85 procent zápasů s fanoušky na tribunách. Liga se znovu rozběhla až téměř o pět měsíců později ve dvou "bublinách" a bez diváků. Vzhledem k tomu, že týmy přišly kvůli pandemii o hlavní zdroj příjmů, poklesla podle magazínu Forbes poprvé od roku 2001 jejich průměrná hodnota.
The @NHL partners with @Discover, @Honda, @MassMutual and @Scotiabank to name divisions for the 2020-21 NHL season. https://t.co/gwBySMQgispic.twitter.com/dV2io6Rimv
— NHL Public Relations (@PR_NHL) January 5, 2021