Kritiku prý očekávali. Tak drtivou lavinu tvrdých komentářů ale zástupci Českého hokeje tušit nemohli. Nové dresy totálně ztrhala veřejnost, někteří známí hokejisté s Davidem Pastrňákem v čele a přidávají se i přední čeští grafičtí designéři. „Není to povedené a to v mnoha ohledech. Lev ani na první pohled nevypadá jako lev,“ říká grafik Jan Šlégr z uznávané společnosti Dynamo design.

Kriticky se k novému logu s lví hlavou, která v tlamě svírá puk, vyjadřují i někteří odborníci z branže. „Čím víc se na to logo koukám, tím víc jsem k tomu kritičtější. Hlavní symbol mi nepřijde úplně povedený a to v mnoha ohledech. Graficky má mnoho chyb, nelíbí se mi ani na sílu tlačené propojení s hokejem,“ vytýká autorům nové dominanty reprezentačního dresu grafický designér Jan Šlégr, autor nové tváře Českého florbalu a spoluautor nové identity pro Český volejbal.
Ostré reakce veřejnosti očekával. Podivuje se hlavně nad volbou firmy, která zakázku dostala. „Bylo vidět, že svaz do toho hodně investoval, v porovnání s volejbalem určitě mnohonásobně víc. I proto mě překvapilo, že oslovili firmu, která na svých stránkách nemá úplně přesvědčivé portfolio. Nevím, co je k tomu vedlo a jestli to byla zrovna šťastná volba. Svaz se navíc netají tím, že výběrové řízení dělal mezi dvěma subjekty, se kterými dlouhodobě spolupracuje,“ dodává Šlégr.
Hlavním designérem celého projektu byl Tadeáš Drahorád a kreativní agentura Go4Gold. Dohled nad rebrandingem pak měl Alan Záruba, učitel z vysoké školy uměleckoprůmyslové, kreativní ředitel televize Nova a bratr šéfkomentátora ČT sport Roberta Záruby.
Oba návrháři si za svým dílem stojí. „Chápu, že pro lidi je to šok. Až ale emoce opadnou, bude se to líbit.