ANKETA | Zkuste na chvíli zapomenout, kterému týmu přejete úspěch a zamyslete se. Který fotbalový nebo hokejový klub v Česku podle vás dělá nejvíc pro své fanoušky? Kdo je nejšikovnější v práci s internetem, sociálními sítěmi nebo zvláštními marketingovými lákadly?
Ve světě je to normální, v Česku zatím moc ne. Hokejová Sparta se pustila do masivní marketingové kampaně, celou Prahu zasypala působivými billboardy apelujícími na hrdost svých fanoušků.
Její fotbalová sestra věnuje pro změnu mimořádnou pozornost svému webu, skvěle s příznivci komunikuje skrze facebook, twitter nebo dokonce i Google Plus.
Myslíte, že právě tyhle dva kluby to nejvíc umí se svými fanoušky? Že ony dávají svému příznivci nejintenzivněji najevo: Jsi jeden z nás? Nebo byste v této disciplíně ocenili úplně jiný český klub?
Hlasujte o tom v anketě, která je součástí tohoto textu. A v pátek svůj názor porovnejte s tím, jak na stejné otázky odpověděl Sport Magazín, který tématu fanoušci věnoval takřka celé číslo.
Součástí fanouškovského bloku bude i kompletní hitparáda se všemi kluby nejvyšší fotbalové a hokejové ligy, jejich přednosti a hříchy. Všechno, co pro vás dělají. A hlavně nedělají.