Efektivnější Slavia? Vize „levně přivést, draze prodat“ má dvě úskalí

Video placeholder
SESTŘIH: Slavia - Teplice 3:0. Pohodlná výhra šampiona, soupeře k ničemu nepustil
Slavia si v klidu poradila s Teplicemi 3:0
Aiham Ousou přidal třetí branku Slavie
Druhou trefu přidal Jan Kuchta
Druhou trefu přidal Jan Kuchta
Nicolae Stanciu otevřel skóre z přímého kopu
Nicolae Stanciu otevřel skóre z přímého kopu
Nicolae Stanciu otevřel skóre z přímého kopu
11
Fotogalerie
Blogy
Vstoupit do diskuse (3)

Na místech ve světě, kde peníze nepřicházejí úplně samy, tak jako je umí vydělávat globální značky typu Manchester United nebo Real Madrid, je určitě rozumnější přemýšlet, jak investovat s velkým potenciálem návratu, třeba i mnohonásobného. Je to téma, které teď řeší Slavia. Jednotlivými kroky se snaží vymyslet a zautomatizovat způsob, jak „levně přivést a draze prodat“ v četnějším objemu své hráče. Bude na to mít víc lidí a zároveň se rozkročí do více regionů.

Slávistický skauting patří za poslední roky k tomu nejlepšímu, co v této oblasti v Česku existuje, byť domácí konkurence je z objektivních příčin velmi slabá.

Červenobílým pomáhá i jednotná strategie určená dlouhodobým působením realizačního týmu kolem trenéra Jindřicha Trpišovského, pořád ještě ale celý záměr působí trochu nedotaženě. Zkrátka, že se z toho dá vyždímat víc. Aspoň donedávna.

V první řadě je trochu postavené na hlavu, že roční rozpočet na skauting se dle některých informací ve Slavii pohyboval ještě v tomto roce zhruba mezi třemi až čtyřmi miliony korun, zatímco roční výdaje jen na jednoho hráče áčka mnohonásobně přesahují tuto částku. A stejně tak u dalšího, dalšího, dalšího...

Částečně to vychází z prosté fotbalové (ne)logiky, kdy mzdy fotbalistů běžně zatěžují drtivou většinu rozpočtů klubů. Zároveň je to

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!

Koupit
Vstoupit do diskuze (3)