Golfista Tiger Woods přišel už o třetího sponzora, kterého odradila jeho pošramocená pověst. Spolupráci s golfovou jedničkou uplynulé dekády v pátek ukončila společnost Pepsi, respektive její značka limonád Gatorade. Firma ho přitom podržela v době, kdy skandál s jeho mimomanželskými zálety gradoval.
Rodinné problémy a přiznaná nevěra stály čtyřiatřicetiletého golfistu už dříve dvě lukrativní smlouvy. Opustil ho telekomunikační gigant AT&T a poradenská společnost Accenture a několik menších partnerů. Zbytek sponzorů, zahrnující klíčové partnery, ale zatím spolupráci nerozvázal, i když se k budoucnosti vyjadřuje váhavě.
Woodsovi vydělávala reklama většinu ze zhruba 110 milionů dolarů (asi 2,1 miliardy korun), které vykázal jako výdělek za rok 2008. Jen pětinu z této částky přitom tvořily odměny za turnaje.