Smyk, skok, potlesk. Macík se v Sosnové před fanoušky vyřádil

Video placeholder
Martin Macík v Sosnové nadchl diváky, předvedl drift i skoky
Martin Macík považuje Dakar 2017 za svůj nejtěžší
Martin Macík zajel životní výsledek, Dakar dokončil na desáté pozici
Martin Macík považuje Dakar 2017 za svůj nejtěžší
Martin Macík považuje Dakar 2017 za svůj nejtěžší
4
Fotogalerie
Dakar
Začít diskusi (0)

Jaké to je rozhýbat několik dakarských tun takovým způsobem, že kamion jede bokem? A co takhle nadupanou mašinu zvednout ze země? Pro závodníky náročné rallye je to rutina, a to dokázali fanouškům i na nedávném Mogul Dakar Setkání v Sosnové. „Drifty a skoky si obrovsky užívám, strašně mě to baví," svěřil se Martin Macík z týmu Big Shock Racing, kterému redakce iSport TV umístila na vůz GoPro kameru.

Sosnová viděla podařené setkání českých dakarských účastníků potřetí, a to letošní se obzvláště vydařilo. Pomohlo i výtečné počasí, díky kterému si cestu na událost našly tisícovky fanoušků. Snad každý aktér byl v obležení zájemců o autogram nebo fotku.

„Jestli se tady nenudím? Myslím, že se víc nudím na Dakaru," smál se Macík, který se dlouhé minuty ochotně fotil a podpisoval. „Těší mě, že se taková akce koná. Je důležitý, abychom fanouškům ukázali, co umíme a co vlastně na Dakaru děláme, protože v televizi všechno vypadá úplně jinak," snažil se sedmadvacetiletý Macík přiblížit svůj pohled.

Video placeholder
Martin Macík v Sosnové nadchl diváky, předvedl drift i skoky • iSport TV

Příznivci dálkových rallye si na trati mohli prohlédnout skutečný závodní speciál, který jezdil ještě před pár měsíci v Jižní Americe a Macík s ním dosáhl na výtečnou desátou pozici. Kamion byl úplně stejný, jedinou změnou byla opravená nástavba, která se během Dakaru zničila.

Na trati se pak Macík skutečně bavil a potěšila ho především svoboda, kterou za volantem měl. „Hrozně si užívám driftování. V závodě to totiž dělat nemůžu, abych náhodou nezničil pneumatiku," dodal závodník.

Zvednout kamion z povrchu zemského pro něj pak je rutinou a běžnou záležitostí. „Na Dakaru je to pak o tom, se rozmýšlet. Jaký by skok měl být, jestli je do výšky, nebo do dálky... Pak se podívám do manuálu a když vidím jeden vykřičník, prostě ho jedu," dodal s klidem.

Začít diskuzi