V Plzni prodali 1 800 balíčků na Ligu mistrů za první den

Viktoria Plzeň spustila prodej vstupenek na domácí zápasy Ligy mistrů, které odehraje v pražském Edenu (13. 9. s Borisovem, 1. 11. s Barcelonou a 6. 12. s AC Milán). Zájem byl velký, už dlouho předtím, než se včera v osm ráno otevřely pokladny ve Štruncových sadech, se táhly od stadionu dlouhé fronty. První nedočkavci dorazili už v šest.
Kolik fanoušků si v neděli opatřilo lístky? Podle neoficiálních odhadů se prodalo 1800 balíčků.
„Zájem je podle očekávání obrovský, v dalších dnech odhadujeme, že bude stejný. S tím, že v úterý se spouští prodej i pro ty, kteří nevlastní permanentku,“ sdělil tiskový mluvčí Plzně Jaromír Hamouz.
Klub v neděli a dnes nabízí vstupenky výhradně majitelům celoročních permanentních vstupenek. Fanoušci si mohou zakoupit tři cenově odlišené balíčky na všechna tři domácí utkání. Na jednotlivé duely až v případě, že by se nevyprodala kapacita stadionu.
Ceny balíčků jsou odlišeny podle sektorů v pražské Synot Tip Areně. Za branky vyjde paket na 3200 Kč, na protilehlou tribunu na 3700 Kč a na hlavní na 4200 Kč. Některým příznivcům se však nelíbí, že nejsou k dispozici nejlepší místa stadionu v Edenu.
„Klub pustil do prodeje všechny sektory, které byly možné vzhledem k blokacím a rezervacím ze strany UEFA, dlouhodobých obchodních partnerů Viktorie a také jednotlivých soupeřů, jejich fanoušků a managementu. Pravidla o udělení sektorů především ze strany Evropské fotbalové unie a soupeřů jsou přísně stanovena, prosíme v tomto případě příznivce o pochopení,“ píše se v prohlášení klubu.
„Věříme, že vzhledem k výborné viditelnosti hrací plochy ze všech míst stadionu v Edenu bude mezi fanoušky na jednotlivých utkáních panovat spokojenost.“