Pavel Nedvěd býval motorem všech týmů, v nichž působil. Byl dokonale vyladěný, k neutahání. Na podzim vybere podobný „motor“ v akci, kterou pořádá firma adidas.
Podnik s názvem „Hledá se motor“ probíhá od 4. září do 13. listopadu, hrát může každý registrovaný fotbalista v ČR ve věku 15 až 18 let. Stačí se zaregistrovat na www.hledasemotor.cz a vytvořit si vlastní soutěžní profil.
Hlasování začíná 4. září a skončí 6. října. Z padesátky hráčů, jejichž profily získají největší počet hlasů od fanoušků, vybere porota 25, kteří se zúčastní Final Campu, kterému bude přítomen Nedvěd a další osobnosti.
Ambasadorem projektu je reprezentant Petr Jiráček. „Měl bych vybrat kluka, který by byl jako motor, měl by být typem, aby byl, co se týče fotbalu, hodně konkrétní, přímočarý. Moc se těším,“ řekl Nedvěd. Vítěze čeká exkluzivní roční kontrakt s firmou adidas.