Motor se dohodl s BPA. V Budějovicích se bude čepovat i Budvar

Budějovický Motor se před novou sezonou handrkuje s BPA
Klub chce čepovat Budvar, smlouva s marketingovým partnerem extraligy mu ale ukládá povinnost narazit v hale sudy Radegast. Existují však výjimky. Proč ji Motor nedostal? A jak celý konflikt může skončit?
Extraligový nováček z Českých Budějovic hlásí tři týdny před startem extraligy velké problémy
Jeden ze srpnových tréninků českobudějovického Motoru (ilustrační foto)
Českobudějovický Motor se mohl kdykoliv spolehnout na obrovskou podporu věrných fanoušků
První zápas od svého vzkříšení odehrál českobudějovický Motor proti Kladnu
Začátky znovuzrozeného Motoru České Budějovice byly náročné, později však slavná značka rostla
13
Fotogalerie
ČTK, pav
Tipsport extraliga
Vstoupit do diskuse (2)

Nováček mezi elitou HC Madeta Motor České Budějovice už splňuje všechny potřebné podmínky pro vstup do nové extraligové sezony. Jihočeši a výhradní marketingový partner soutěže, společnost BPA, našli společnou řeč ohledně možnosti čepování místního piva Budvar a uzavřeli smlouvu o postoupení marketingových práv na dobu působení klubu v extralize do sezony 2022/23 včetně.

Celá záležitost se podle dřívějšího prohlášení Petra Nitscheho, který je v BPA vedoucím oddělení hokeje, řešila již od února. Českobudějovičtí byli jediní z extraligového pelotonu, kdo smlouvu uzavřenou neměl. V nejkrajnějším případě hrozilo dokonce klubu, který se na extraligovou mapu vrátil po sedmi letech, až vyloučení ze soutěže, jak si odhlasovaly kluby na nedávné mimořádné valné hromadě APK (Asociace profesionálních klubů).

Podle informací deníku Sport si chtěl jihočeský klub vyjednat lepší podmínky. Součástí práv a povinností je i povinnost na všech stadionech čepovat pivo Radegast. Právě Radegast totiž extraligu sponzoruje. Jenže Motor má smlouvu s Budvarem, jehož jméno nese i tamní aréna. Podle Sportu mohl klub přijít na smlouvě s Budvarem o více než deset milionů korun.

"S klubem jsme dlouhodobě hledali shodu pro jeho začlenění do marketingových parametrů Tipsport extraligy. Nad rámec se BPA sport marketing dohodla s pivovarem Radegast, který je od roku 2012 partnerem Tipsport extraligy ledního hokeje a také dodavatelem piva na hokejové stadiony, a nabídla klubu HC Madeta Motor České Budějovice několik možností, kde si mohou fanoušci koupit v rámci areálu stadionu i místní pivo Budvar," uvedla šéfka agentury BPA Jana Obermajerová.

"Věříme, že toto vstřícné gesto fanoušci klubu ocení. Jsem ráda, že jsme konsenzus nalezli," doplnila Obermajerová.

Video placeholder
Po sedmi letech v podpalubí zpět mezi elitou. Jak šel čas s budějovickým Motorem • iSport TV

Vstoupit do diskuze (2)

Doporučujeme

Články z jiných titulů