Na rozdíl od situace kolem stěhování klubu z Českých Budějovic před sedmi lety, jde tentokrát opravdu o pivo. Klub chce čepovat Budvar, smlouva s marketingovým partnerem extraligy mu ale ukládá povinnost narazit v hale sudy Radegast. Existují však výjimky. Proč ji Motor nedostal? A jak celý konflikt může skončit? Odpovědi naleznete v zamčené části iSport Premium.
Jako jediný extraligový klub zatím nemají České Budějovice podepsanou smlouvu s BPA, výhradním marketingovým partnerem soutěže. Předmětem sporu jsou peníze plynoucí z kontraktu. A pivo.
Partnerem extraligy je pivovar Radegast, který se musí čepovat minimálně na jedenácti stadionech. Tři kluby mají výjimku, že se u nich může prodávat jiná značka piva. Jde o Kometu, Spartu a Vítkovice, tím je kvóta vyčerpaná. Vše funguje na bázi: kdo dřív přijde, ten dostává výjimku. „Ano, přesně tak to je,“ potvrzuje šéfka BPA Jana Obermajerová.
Motor, který má jako jednoho z největších sponzorů konkurenční Budvar, je až čtvrtý v řadě. Jinými slovy: má smůlu. „Udělali jsme s naším partnerem, Radegastem, maximum, aby byl Motor spokojený. Dohodli jsme se na kompromisu v podobě venkovních stánků jednoho místa ve VIP prostorech s pivem Budvar,“ doplňuje návrh řešení.
To však klub za ústupek nepovažuje. „Nejde o žádný kompromis. Venku na vedlejším pozemku, který