Hybajte se hýbat! | iSport.cz
12. června 2019 • 00:00

Hybajte se hýbat!

Autor: komerční sdělení
Běhání prospívá tělu i hlavě.
TOP VIDEA
Voráček s Hertlem hodnotí Pastrňákův hattrick a přestup Gudase Voráček s Hertlem hodnotí Pastrňákův hattrick a přestup Gudase
Rosický: Vácha bude lídrem béčka. Za nabídku nebudeme chtít odstupné Rosický: Vácha bude lídrem béčka. Za nabídku nebudeme chtít odstupné
VŠECHNA VIDEA ZDE

Cílem projektu Můj první běh je rozběhat všechny, kteří stále váhají, zda je pro ně běh tím pravým pohybem. Zkušení běžci a trenéři vám ve svižných videolekcích ukážou jednoduchou základní techniku a také poradí, na co si dát v začátcích pozor a kterým chybám se při běhání vyvarovat. Nenechte se brzdit a běhejte na plný plyn!



Jste mladí studenti, maminky na mateřské, úředníci či zaneprázdnění podnikatelé – a přece si dokážete najít čas pro sebe a své tělo. Cesta z práce nebo hodinka na čerstvém vzduchu s kočárkem bude pro vás odrazový můstek pro lepší zdraví, kondici i náladu.

Běhat je snadné

Běh je pro člověka nejpřirozenější pohyb - sport, chcete-li. Díky němu si psychicky odpočinete a vyčistíte si hlavu. Oproti většině sportů (týmových i individuálních) během běhu neriskujete vážná zranění, stačí se pozorně dívat a vnímat dění kolem sebe.

Chcete-li zdravě běhat, musíte se především správně obout. Někteří běžci a běžkyně trpí tzv. pronačním či supinačním došlapem. To značí nezdravé vytáčení nohou a chodidel, které může díky nevhodným botám končit poraněním kotníků, kolen i kyčlí.

Prevence je přitom velmi snadná. Nechte si změřit svůj došlap a vybírejte si kvalitní obuv vhodnou právě pro váš způsob došlapování. Pokud svůj typ došlapu znáte, jednoduše vyberete ty správné boty přes konfigurátor.

 

Zejména v létě je nutné mít kvalitní ponožky, lehké oblečení a spodní prádlo, které dobře a rychle odvádí pot a vlhkost. Suchá pokožka je více odolná vůči odřeninám, a to hlavně na choulostivých místech.

Můj první běh povede vaše první kroky

Díky projektu Můj první běh si nejen rychle vštípíte základní techniku, zároveň se díky radám trenérů budete rychle rozvíjet a posouvat na další úrovně. Brzy zjistíte, že se vám chůze zdá zbytečně pomalá a běh se stane vaším koníčkem i dopravním prostředkem.

 

Můj první běh necílí pouze na začátečníky. Pokročilí běžci v něm najdou ponaučení a inspiraci pro další běhání. Naučte se správně dýchat a protahovat své tělo před i po tréninku a běh vám bude jen a jen prospívat.

Zdarma si pusťte videolekce nebo si nechte bezplatně změřit svůj došlap, a pokud si nejste svým během jistí, zapojte se do běžeckých tréninků, které jsou zdarma.

Tour de France, Wimbledon, MS v basketbale

Tour de France 2019: trasa 106. ročníku, program, etapy, Češi na startu (6. - 28. července 2019)

Wimbledon 2019: travnatý tenisový grandslam (1. - 14. července 2019)

MS v basketbale mužů 2019: Češi ve skupině i s USA (31. 8. - 15. 9. 2019, Čína)

Články odjinud


Články odjinud