Brankář fotbalové Chelsea a české reprezentace Petr Čech (27) na nás dřív koukal z billboardů a doporučoval, kde se dá moderně obléci. V televizi radil, jak si na hypotéku pořídit nový domov. I když reklama je výborný kšeft a on z ní údajně dokáže ročně vytěžit kolem sta milionů korun, nyní vymizel. Proč?
Čech byl reklamní ikonou, z domácích sportovců mu mohl dříve konkurovat leda desetibojař Roman Šebrle a lyžařka Kateřina Neumannová (v době aktivní kariéry, kdy byla ještě pro lidi kladnou hrdinkou). Jediný Čech je stále na vrcholu kariéry, přesto z reklamy mizí.
„Smlouva s Českou spořitelnou ještě běží. Nyní se řeší další spolupráce,“ řekl David Trávníček z agentury Sport Invest, která Čecha zastupuje. Spořitelna má však jasno o tom, že brankáře nadále využívat nebude.
„Soustředíme se na zahraniční trh, důkazem je dlouhodobý kontrakt s Adidasem. Ale i na české půdě se rýsuje nový silný partner,“ řekl k tomu Trávníček. Že by i na fotbalovou hvězdu dolehla ekonomická krize? „Ne. Jen jsme na konci etapy, kdy byl Petr hodně vidět v českých médiích,“