4. října 2017 • 00:00

Fandi svým barvám s HETem!

Prezentace klienta
TOP VIDEA
Hvězdy vyvedly partnerky: kdo dorazil na vyhlášení Fotbalisty roku?
PRVNÍ DOJEM ze čtvrtfinále: Motor se zlepšuje, ale dostává lekci, co Třinec umí
VŠECHNA VIDEA ZDE

První zářijové pondělí odstartovalo nejenom nový školní rok, ale také velkou spotřebitelsko-fotbalovou soutěž! Společnost HET, generální partner fotbalové ligy a současně přední český výrobce vodou ředitelných a rozpouštědlových nátěrových hmot, vyhlásila soutěž, která potrvá plných 38 týdnů, tedy po dobu celého fotbalového ročníku 2017/18. 



V akci "Fandi svým barvám" mohou zákazníci každý týden vyhrát chytrý mobilní telefon iPhone SE nebo další ceny s fotbalovou tématikou, případně čerpat zajímavé slevy na nákup zboží značky HET. Informace o podmínkách těchto partnerských projektů, do kterých jsou zapojeny téměř dvě stovky maloobchodních prodejen nabízejících barvy a laky, lze získat na speciálních webových stránkách www.hetligapartner.cz a www.het.cz/soutez.

Foto HET

„Naše společnost se marketingově snaží maximálně využít partnerství s ligovým fotbalem,“ prozradil jednatel Mgr. Jiří Sokol. „Nechtěli jsme využít pouze reklamní prostor. HET liga přináší velkou příležitost, aby se široká veřejnost více ztotožnila s naší značkou. Soutěž pro konečné zákazníky, kteří pravidelně vyhrávají atraktivní ceny spojené s HET ligou, by tuto naši představu měla naplnit,“ vysvětluje Sokol.

HET spol. s r.o.,

je ryze česká výrobní společnost v oboru vodou ředitelných a rozpouštědlových nátěrových hmot. Ve svém výrobním programu nabízí komplexní portfolio produktů pro každodenní profesionální i kutilské aplikace, stejně jako široký výběr speciálních výrobků určených pro velmi specifická a netradiční použití. Sortiment tvoří interiérové malířské barvy, fasádní barvy, tónovací barvy, penetrační nátěry, tenkovrstvé omítky, barvy na dřevo, kov a beton, lazurovací laky, tmely, štuky a další související výrobky stavební chemie.

Krédo společnosti: „Neustále se zlepšovat“

Společnost HET je ryze česká firma, která vznikla v roce 1991 na „zelené louce“. Během uplynulých let se dokázala ve svých hlavních komoditách vyšplhat na pozici dvojky na českém trhu. Vedle neustále sílícímu domácímu postavení také úspěšně exportuje např. na Slovensko, do Bulharska, Polska, Maďarska a Ruska. V průběhu let se firmě HET několikrát podařilo vytvořit a na trhu postupně prosadit některé zcela nové nebo velmi netradiční výrobky, které se postupně staly nositeli nových trendů v oblasti používání malířských barev. Mezi nejznámější produktové značky patří výrobky KLASIK, KLASIK COLOR, HETLINE, HETCOLOR, FASADIN, MIKRAL, SOLDECOL a další.

Jednou z hlavních výhod společnosti je velká pružnost a schopnost rychlé reakce na požadavky trhu. Pravidelné investice do výzkumu a výrobních technologií, účelného marketingu, vysoká kvalita produkce dávají předpoklady jejího dalšího dynamického růstu a úspěchu. 

Články odjinud


Články odjinud