Slavia představila nové logo i své cíle | iSport.cz
9. srpna 2007 • 00:00

Slavia představila nové logo i své cíle

Autor: ČTK
logo HC Slavia Praha
TOP VIDEA
Slavia - Opava: Hrabina šílenou hrubkou namazal Musovi na první gól, 1:0! Slavia - Opava: Hrabina šílenou hrubkou namazal Musovi na první gól, 1:0!
Zlín - Kometa Brno: Kucsera narazil do zadku Fryšary. Z ledu ho odvezli na nosítkách! Zlín - Kometa Brno: Kucsera narazil do zadku Fryšary. Z ledu ho odvezli na nosítkách!
VŠECHNA VIDEA ZDE

Nové logo a především styl hokeje známý z předchozích několika let, to jsou hlavní atributy, kterými chce hokejová Slavia oslovit co nejvíce fanoušků v nadcházejícím ročníku extraligy.



Nové logo, zatraktivnění utkání v Sazka Areně a především styl hokeje známý z období několika let zpátky. To jsou hlavní atributy, kterými chce hokejová Slavia oslovit co nejpočetnější skupinu fanoušků v novém ročníku extraligy a přilákat je do hlediště. Protože s návštěvností, která se výrazně promítá do rozpočtu klubu, jdou ruku v ruce sportovní výsledky, potřebuje Slavia dojít v play off co nejdále; jarní čtvrtfinále sice podle klubového vedení nebylo propadákem, vidina klidnějšího chodu klubu z ekonomického pohledu však nutí Slavii v nové sezoně dosáhnout ještě vyšších cílů. "Hlavním úkolem je pro nás především zajištění ekonomické stability klubu, který má za sebou první rok fungování pod novými majiteli i vedením," řekl na dnešní tiskové konferenci v Praze prezident Slavie Miroslav Tvrdý. Ten také připomněl datum 1. července, kdy došlo na změnu právní normy společnosti s ručením omezeným na akciovou společnost. Tvrdý v ohlédnutí za minulým ročníkem připomněl špatný start týmu do sezony, který se sice posléze proměnil v postup do play off, nicméně připustil, že právě "pouze" čtvrtfinálová účast měla svůj podíl na nižším rozpočtu klubu v následujícím období, neboť příjmy z návštěvnosti nejsou pro klub zanedbatelnou položkou. "Na druhou stranu však klub za posledních pět let dosáhl třikrát na finále a dvakrát na čtvrtfinále," připomněl Tvrdý úspěšné období, během něhož se Slavia stala dokonce českým mistrem. Slavia začala výrazně pracovat také na marketingu a snaží se o větší spolupráci s fanklubem. Jedním z prvních a zásadních výsledků této snahy je její nové logo, které by mělo oslovit především diváky z řad mládeže. Klub prozradil, že již delší dobu řešil otázku klubového maskota a pro Slavii má být ideálním maskotem lev, jenž bude v permanenci již od nového ročníku. Od nového maskota se také odvíjí podoba loga, kterému dominuje lví hlava s tradičními slávistickými symboly - hvězdou místo oka zvířete a tradiční korunkou na jeho hlavě. Celé logo je lemováno tvarem srdce, neboť podle vedení klubu Slavia hrála vždy právě srdcem. "V logu je skryto také napojení na historii, neboť v dřívějších dobách to byla právě Slavia, kdo zapůjčoval dresy národnímu týmu," uvedl Tvrdý.

Témata: 


Články odjinud


Články odjinud