17. března 2009 • 12:18

ČOV a Prazdroj: prodloužená spolupráce

Autor: ČTK
Vstoupit do diskuse
0
TOP VIDEA
Lokvenc: Chemie Kuchty a Birmančeviče je úžasná! Chorý není zákeřňák
CESTA ZE DNA: Jsme silnější, než si myslíme, říká zápasník Peňáz
VŠECHNA VIDEA ZDE

Český olympijský výbor podepsal v úterý novou smlouvu s generálním partnerem Českého olympijského týmu Plzeňským Prazdrojem. Dlouhodobá spolupráce, která funguje už od olympiády 2002, byla prodloužena dokonce na dva olympijské cykly.



Po společnostech ČEZ a RWE Transgas je Plzeňský Prazdroj třetím generálním partnerem Českého olympijského týmu. Výše částky nebyla zveřejněna, v minulém olympijském cyklu získal ČOV od každého generálního partnera zhruba 40 milionů korun.

Pro ČOV jde o velmi nezvyklý krok, protože běžně se sponzorské smlouvy uzavírají pouze na jedno čtyřleté období, zahrnující zimní a letní olympiádu. "V minulosti jsme ještě takový případ neměli. Svědčí to především o velké vzájemné důvěře mezi námi," řekl na dnešní tiskové konferenci v Praze předseda ČOV Milan Jirásek. Ten smlouvu podepsal společně s generálním ředitelem Plzeňského Prazdroje Mikem Shortem.

Plzeňské pivo se na olympijských hrách točí v Českém domě a sportovci ho mají k dispozici i v olympijské vesnici. "Jsme velmi rádi, že jsme dnes stvrdili naše již tradiční partnerství novou dlouhodobou smlouvou. Značka Pilsner Urquell jako česká pivní ikona chce i nadále podporovat naše nejlepší sportovce, aby co nejlépe reprezentovali Českou republiku všude ve světě podobně, jako se to daří našemu pivu," uvedl manažer značky Pilsner Urquell Karel Kraus.

Český olympijský výbor letos změnil dodavatele oblečení, firmu Adidas nahradila česká společnost Alpine Pro. Pokračovat bude rovněž spolupráce s Českou sportovní, která má zajistit ČOV skupinu pěti sponzorů, a v jednání je i prodloužení smlouvy s automobilkou Škoda Auto.

Navzdory ekonomické krizi tak ČOV počítá s tím, že bude mít pro další olympiády k dispozici obdobný balík financí jako dosud. "V současné době si myslíme, že se nám podaří zabezpečit tento olympijský cyklus stejně jako ten minulý. Spolupráci ukončily i Skanska a Unipetrol, ale nahradíme je jinými partnery," uvedla ředitelka marketingové agentury Česká olympijská Alena Kindová.

Vstoupit do diskuse
0
Články odjinud


Články odjinud