Sbírka na odměny hráčům? Slavia se od ní distancuje

Hokejová Slavia se trápí nejen na ledě ale i mimo něj. V úterý večer rozeslala společnost Break PR tiskovou zprávu, že klub založil fond, do kterého mohou přispívat fanoušci. Získané finance by pak dostali hráči jako odměny v případě záchrany v nejvyšší soutěži. Ve středu odpoledne se vedení Slavie od této akce distancovalo.
Jenže podle informací portálu iSport.cz management klubu o projekt stál, jen byl od agentury nepřesně formulován. Ještě ve středu dopoledně měla Slavia vydat upřesňující informace, pak ale nejspíš zasáhl majitel Pitter. Cílem marketingového oddělení byla mobilizace fanoušků a odměny pro tým měly být nástrojem, jak u hráčů vyvolat větší odpovědnost za výsledky. Slavia navíc na facebookovem profilu o fondu informovala, později příspěvek smazala.
„Vedení HC Slavia Praha se distancuje od projektu motivačního fondu pro hráče. Došlo ke komunikaci marketingu s PR agenturou, ale následné zveřejnění původně jinak zamýšleného projektu nebylo klubem odsouhlaseno, ani nedošlo k uzavření žádného smluvního vztahu nebo objednávky. Vážíme si podpory fanoušků, kteří stojí za naším klubem,“ stojí v tiskové zprávě klubu.
„Něco takového je nepřípustné, protože my takto hráče nepotřebujeme motivovat. Oni sami vědí, o co hrají a za co hrají. Považuji celou záležitost za nehoráznost, která náš klub v této době poškozuje a odmítám jakékoliv spojení s tímto projektem,“ uvedl majitel Slavie Vladimír Pitter.
Fond |
Hranicí je částka 700 tisíc korun. Za dvanáct hodin od spuštění fondu Slavia vybrala čtyři tisíce. VÍCE ZDE. Co si lze třeba koupit? |
Agentura Break PR ve své zprávě citovala marketingového manažera Petra Buršíka. „Velmi si ceníme našich fanoušků a jejich podpory. Rádi bychom ty největší srdcaře zapojili do života našeho klubu a také je požádali o pomoc. Myslíme, že právě motivační fond, který vznikne díky nim, je tím správným krokem. U našich hráčů navíc bude posílena odpovědnost vůči fanouškům a ti si tak budou moci ještě více nárokovat kvalitnější výkony, které budeme tolik potřebovat.“
Tato podoba projektu, kdy by se fanoušci podíleli na odměnách pro hráče, je v českých poměrech netradiční. „Idea je celá špatně,“ zhodnotil pro iSport.cz odborník na sportovní marketing Tomáš Janča.
Akce byla postavená tak, že kdo by přispěl, něco by získal – například podepsané kartičky s hráči, puky, dresy, rukavice hráčů a brankářů či účast v přátelském utkání proti A týmu Slavie.
„Klub za to nabízí zajímavé věci a vybrané peníze by měly mít jasný účel – například pro charitu či mládež. Ne pro profesionální sportovce, kteří nemají motivaci,“ zdůraznil Janča.
Zadavatelem fondu na webu Hithit.cz byla společnost Break PR, kterou se zatím nepodařilo zkontaktovat. „Byl to člověk, který u nás jako zprostředkovatel realizoval několik kampaní, takže nás nenapadlo ho hlouběji podezřívat. Lze očekávat, že sbírka nedopadne, tak se peníze vrátí přispěvatelům,“ sdělila Jana Ecksteinová z internetových stránek Hihhit.cz.


# | Tým | Z | Skóre | B |
---|---|---|---|---|
1 | ![]() | 52 | 183:117 | 107 |
2 | ![]() | 52 | 167:120 | 105 |
3 | ![]() | 52 | 153:135 | 95 |
4 | ![]() | 52 | 194:140 | 94 |
5 | ![]() | 52 | 136:131 | 85 |
6 | ![]() | 52 | 145:153 | 81 |
7 | ![]() | 52 | 136:153 | 75 |
8 | ![]() | 52 | 144:133 | 75 |
9 | ![]() | 52 | 143:156 | 74 |
10 | ![]() | 52 | 156:164 | 72 |
11 | ![]() | 52 | 128:131 | 69 |
12 | ![]() | 52 | 110:146 | 62 |
13 | ![]() | 52 | 126:167 | 54 |
14 | ![]() | 52 | 106:181 | 44 |
- Play-off
- Předkolo Play-off
- Baráž