Špotáková natáčela reklamu v hospodě, lístky na atletiku mizí

Špotáková získala stylové ocenění.
Špotáková získala stylové ocenění.Zdroj: ČTK
nit
Atletika
Začít diskusi (0)

VIDEO | Pohodové natáčení reklamy si vyzkoušela oštěpařka Barbora Špotáková. Ve své oblíbené pražské hospůdce U Pinkasů popíjela pivo a jedla guláš a zároveň účinkovala jako hlavní hrdinka reklamního sportu na halové mistrovství Evropy v atletice, které v březnu uspořádá Praha. Víc než polovina lístků už je pryč.

Nebyla to složitá role. Barbora Špotáková v reklamním spotu sedí v hospodě, a když chce platit, na dotaz číšníka zahlásí: „Já lístek mám!“

Místo klasického lístku s konzumací se ale vytasí se vstupenkou na halový evropský šampionát do O2 areny.

„Překvapilo mě, že v konečném důsledku jde o pár desítek vteřin, ale točilo se přibližně hodinu. Každý záběr se řeší do nejmenšího detailu, natočit klasický film musí být hodně náročné,“ říká Špotáková. „I když jsem si původně představovala, že to náročné je, přeci jen mě ta detailnost překvapila. Je to pro mě zase dobrá zkušenost, natáčení jsem si užila, byla to sranda.“

Půlminutové video je součástí reklamní kampaně organizátorů atletického šampionátu, který se aspoň v halové podobě vrací do Česka po dlouhých 37 letech.

„Halové mistrovství Evropy bude zvláště pro české atletické fanoušky svátkem. Bohužel jako oštěpařka se před domácím publikem v hale předvést nemůžu, ale byla jsem hned v začátcích u toho, když se rozhodovalo o tom, zda Praha zvítězí. Halový šampionát si chci užít z diváckého pohledu, ale chtěla jsem nějakým způsobem ještě šampionát podpořit,“ uvedla Špotáková.

Šampionát začíná až v březnu, organizátoři ale spustili předprodej už v létě a dnes už jim zbývá méně než polovina všech vstupenek.

„Již nyní jsme překročili magickou hranici padesáti procent prodaných vstupenek, což považujeme za úspěch s ohledem na fakt, že většinou se o účasti na sportovní akce rozhodují diváci tak měsíc před jejím začátkem,“ říká předseda organizačního výboru HME Libor Varhaník.

Mistrovství Evropy se koná od čtvrtka pátého do neděle osmého března. Největší zájem je o sobotní a nedělní odpolední program, v kterém se koncentruje nejvíc finálových disciplín.

„Pohybujeme se na hranici devadesáti procent veškeré kapacity na sobotu a neděli odpoledne, proto apeluji na fanoušky, kteří mají zájem přijít podpořit český národní tým, ať s koupí vstupenky neváhají,“ říká výkonný ředitel šampionátu Tomáš Janků.

Vstupenky lze získat v síti Ticketportal a online si je lze objednat na www.ticketportal.cz.

Začít diskuzi