FOTO | Sportovci rádi dělají reklamu módním kolekcím, šperkům, či parfémům. Ne tak Maria Šarapovová. Před zahájením Australian Open se ruská tenistka pilně věnuje propagaci své značky bonbonů.
Poznáte je snadno podle názvu. Sugarpova je spojením anglického slova pro cukr a přijmení jedné z nejpůvabnějších hráček tenisového světa. Zatím se její výrobky nabízí především na americkém a britském trhu. "Něco takového na trhu chyběla. Chtěla jsem u tohoto projektu být od začátku až do konce," užívá si Šarapovová roli reklamní hvězdy.
Navíc jde z její strany o slušný přivýdělek. Spočítejte si sami... Počáteční investice Šarapovové činila 500 000 dolarů, avšak cena balíčku bonbonů činí 6 dolarů, přičemž provize blonďaté tenistky činí 1,10 dolaru. Od loňského léta se prodalo po celém světě už víc jak milion balení.
Jak je vidět, Šarapovová umí vítězit nejen na kurtech.