Neděle 28. dubna 2024
Svátek slaví Vlastislav, zítra Robert
Polojasno 22°C

Ronaldo čelí kritice kvůli svému byznysu: Jsi lhář!

Autor: OB

Portugalská superstar je zpátky ve Španělsku. Tentokrát však ne kvůli fotbalovým povinnostem, ale z důvodu představení svého nejnovějšího podnikatelského počinu. Ten se týká nově vzniklé značky minerální vody URSU, do které útočník Al Nassr investoval a stal se její hlavní tváří. Nápoj, prezentující se sloganem „víc než voda“ však čelí silné kritice.

Cristiano Ronaldo je kromě skvělého fotbalisty také zapáleným podnikatelem. V minulosti založil svou vlastní značku CR7, pod kterou prodává pánské oblečení, brýle a voňavky. Teď se však rozhodl zainventovat také do vzniku nové značky minerálních vod URSU, jejíž sídlo je v Ávile, severozápadně od Madridu.

Fotbalová hvězda je známá tím, že neschvaluje pití sladkých nápojů, a tak by tento podnikatelský záměr asi nikoho nepřekvapil. Nečekané však bylo to, že se značka nestala známou díky své kvalitě, ale kvůli lživé reklamě.

Ta například tvrdí, že tento nápoj může sloužit jako antioxidant. Přitom antioxidační účinky pitné vody jsou v běžném stavu zanedbatelné. Další lživou informaci je podle deníku El Comidista hodnota PH. Společnost tvrdí, že obsah PH v jejich nápoji je 9. Po provedení testů však vyšlo najevo, že maximální hodnotou v láhvích je 8,6. To je třikrát až čtyřikrát méně, než je doporučeno.

Na fotkách, propagujících novou minerální vodu je poté vyfocen vodopád, který se údajně nachází v laguně El Oso v Ávile. Později se však ukázalo, že jde o úplně jiný vodopád, který s Ávilou nemá nic společného.

Ve finálním hodnocení všech provedených testů tak bylo uvedeno, že tento nápoj není v ničem lepší, než jiné minerální vody. El Comidista dokonce uvedl, že se jedná o vodu pochybné, až druhořadé kvality. A Cristiano, který toto pití hojně propaguje i na sociálních sítích, tak dostává od fanoušků pořádně na frak...

Cristiano Ronaldo v slzách po prohře s Marokem
Cristiano Ronaldo v slzách po prohře s Marokem