Řepka? Trefa do černého. Zvedl se prodej permanentek a suvenýrů

Exsparťanský obránce byl bezchybný
Řepka diriguje obranu Jihočechů
Největší hvězdy zápasu spolu
Řepka se zlobí na spoluhráče
Lafata byl pod bedlivým dohledem
Teplý nápoj přišel vhod
Řepka si pečlivě hlídá Lafatu
15
Fotogalerie
ČTK, iSport.cz
Ročník 11/12
Vstoupit do diskuse (16)

Ve své sparťanské kariéře byl fotbalový obránce Tomáš Řepka zvyklý hlavně na výhry. Teď posila Českých Budějovic musela v přípravě na první ligu ze sedmi zápasů, do nichž zasáhla, vstřebat šest porážek. Přesto Řepku nemrzí, že po odchodu ze Sparty zamířil do Českých Budějovic, řekl dnes novinářům.

"Jestli jsem už někdy zalitoval toho, že jsem šel do Dynama? Nikdy. Ani na minutu," uvedl Řepka jasně. Dodal, že žádný fotbalista v kariéře nepoznává jen výhry.

V posledních šesti letech sice ve Spartě většinou slavil vítězství a také triumfy v lize nebo v poháru, ale předtím byl zvyklý i na druhou stranu mince. "Když jsem působil v Anglii ve West Hamu United, porážek jsem zažil dost. Bojovali jsme o záchranu v Premier League a bohužel se nám to tehdy nepodařilo," vzpomněl.

S londýnským klubem strávil pár sezon ve druhé nejvyšší soutěži. Ale ještě před svým návratem do Čech pomohl vybojovat návrat mezi elitu a Premier League si další půl roku za West Ham zahrál.

Nyní věří, že jeho boj o záchranu s Českými Budějovicemi bude úspěšný. A příliš se ani neohlíží za tím, jak si Jihočeši vedli v přípravě. "Samozřejmě, že porážky nikomu nepřidají. Ale je to zatím jenom v přípravě," uvedl.

Podotkl, že se na špatných výsledcích patrně projevil i fakt, že do týmu postupně přicházeli noví hráči. "A když je pak na hřišti poprvé čtyři nebo pět kluků, tak se to někde projeví. Ale věřím, že se to všechno zlepší," řekl Řepka.

Už si stačil se svou těhotnou partnerkou během zimní přestávky najít v Českých Budějovicích zázemí. "Bydlení tady máme vyřešené," uvedl osmatřicetiletý stoper.

Českobudějovický klub s napětím očekává, kolik lidí dorazí 26. února na stadion na Řepkovu premiéru proti Bohemians 1905. Podle marketingového ředitele Radima Šupky je o jarní domácí zápasy zájem.

"V minulosti se v zimní přestávce permanentky prodávaly jen po kusech. Nyní si jich lidé kupovali desítky a výrazně se zvedl i prodej klubových suvenýrů. Myslím si, že Tomášův příchod do klubu je nejen po sportovní, ale také po marketingové stránce vynikajícím tahem," uvedl Šupka.

Vstoupit do diskuze (16)

Doporučujeme

Články z jiných titulů