Tiskové konference - Tisková konference HC Sparta Praha -  ONLINE PŘENOS -  4. září 2017   13:00

Ukončeno

Tisková konference HC Sparta Praha

Přenos se aktualizuje automaticky

Oficiální část tiskové konference končí. Na řadě jsou individuální rozhovory se sponzory a hráči.
Věkový průměr Sparty byl v minulé sezoně 28 let, před novou sezonou Tipsport extraligy klesl na 26 let.
Tomáš Zetek: "Sparta bude mládežnicky spolupracovat s HC Slavoj Velké Popovice, kde je spousta dětí z okolí Prahy, pro které jsou Holešovice daleko."
Tiskový mluvčí dává vzpomenout na úspěchy sparťanské mládeže a změnách v přípravě mládežnických týmů. Děti mají možnost se hned po tréninku najíst v Tipsport areně. Strava je jedním z faktorů, které chce Sparta v mládeži změnit.
Tomáš Zetek: "Sparta se vrací k heslu 'jsmeSparta'."
Sparta bude pochopitelně pokračovat v akcích jako 'Sparta vzdává hold' či 'Sparťanská krev'. Během sezony budou také vybráni noví členové Klubu legend HC Sparta Praha. Ten má aktuálně 29 členů, kteří v "komisi" rozhodnou, koho v prosinci 2017 přivítají.
Tomáš Zetek: "Pokračujeme v projektu 'Vyrůstej se Spartou', který zahrnuje rodinná utkání a pokračujeme i s akcí 'Sparta středním školám', ačkoliv se nám dlouhodobě zatím nedaří dostat středoškoláky na hokej, přesto cítíme velký potenciál a snažíme se do toho zapojit i fanclub. Třetí, novou akcí, je 'Sparta pražským firmám', což může znamenat vstupenky pro dopravní podnik a podobně."
Tomáš Zetek: "V konkurenci s kiny a další konkurencí v Praze vytváříme novou aplikaci ve spolupráci s Ticketportalem, aby bylo snazší si koupit vstupenku. Kdo neumí s telefonem, tak se do minuty nedostane, ale i Petr Bříza slíbil, že to zvládne, což by byla velká záruka toho, že si lístek koupíte za necelou minutu. (úsměv)."
Tomáš Zetek: "Vstupenky jsou rozdávány jen při akcích 'Sparta vzdává hold' a 'Dětských zápasech', takže nám pomáhají navýšit průměrnou návštěvnost."
Řeč je aktuálně také o návštěvnosti zápasů Sparty, která se v uplynulé sezoně přenesla přes osm tisíc diváků. Pražané by v příštích letech chtěli překonat hranici 10 tisíc diváků.
Tomáš Zetek: "Rozpočet si dělí sponzoři a diváci. Partneři obstarají čtyři pětiny, fanoušci pak zhruba jednu pětinu. Na příští sezonu máme prodáno 3000 permanentek, z nichž 1600 drží fanoušci a 1400 firmy."
Tomáš Zetek: "Rozpočet 115 milionů korun, který zahrnuje "A" tým, mládež i management a produkci. V rozpočtu není zahrnut provoz holešovické Tipsport areny."
Generálním partnerem Sparty zůstává společnost BILLA. Ta je silným sponzorem sparťanské mládeže a její jméno nese jeden z nejprestižnějších turnajů dorostu v Evropě. Hlavní partneři zůstávají kromě Mastercard také firmy Louda Auto, Sencor, PRE a Pražská plynárenská.
Tomáš Zetek: "Podařilo se prodloužit zhruba 90 % kontraktů se sponzory a další přibývají, jako je tomu v případě Mastercard."
Na plátně je promítána prezentace s důležitými informacemi před novou sezonou.
Stanislav Hajdušek: "Pro mě je patronství sezony velká čest. Já si toho vážím, přál bych jim pevné zdraví, štěstí při zakončování, trenérům dobrou ruku a sponzorům dobré výsledky. Já jsem v roce 1993 byl viceprezidentem Sparty, která tehdy vyhrála titul. Přál bych si, aby moje šťastná sportovní hvězda zasvítila i na tuto sezonu a přinesla Spartě titul."
Petr Bříza: "My chceme, aby fanoušci, kteří řeknou, že jsou sparťani, tak to dají najevo. Tím, že přijdou na zápas, koupí si lístek, suvenýry. Pro nás je to finančně velmi důležitá částka."
Petr Bříza: "Snažíme se opečovávat značku Sparty, pro partnery je důležitá důvěryhodnost, jak se prezentujeme a jsme vnímáni mimo mantinely. Druhou důležitou součástí jsou naši partneři a my opravdu chceme hledat netradiční formu partnerství. Chceme dát sponzorům to, aby nebylo při hokeji vidět pouze jejich logo. My nejsme jako krajská města, která mají podporu krajů i z veřejných peněz, my musíme být soběstační a musíme umět oslovit partnery. Třetí základnou jsou fanoušci. Rádi bychom každým rokem oslovovali další fanoušky, a proto se snažíme vymýšlet i nové projekty."
Miroslav Lukeš: "Nás velmi těší, že se nám podařilo dotáhnout partnerství s HC Sparta Praha. Rádi bychom zprovoznili platební inovace ve sportovním prostředí. Fanoušci si hodně stěžují, že jim na sportovních akcích vadí platba v hotovosti. Navíc spouštíme nový projekt odměn a Sparta nám pomůže rozšířit jejich portfolio."
Jaroslav Sczcypka: "Velmi nás těší, že můžeme být partnerem HC Sparta Praha s velkou a historickou základnou fanoušků. Naše dohoda byla postavena na tom, že dodržíme všechno, co si řekneme, což se také stalo. Důležitým prvkem je také podpora mládeže."
Petr Bříza: "Dnes zhruba v jedenáct hodin jsme definitivně uzavřeli dohodu se společností Mastercard. Jsme rádi, že ji můžeme přivítat jako globálního partnera. Naší prioritou není jen běžné partnerství, ale i netypická spolupráce a propojení značek. Velmi si ale vážíme všech, kteří jsou ochotni se s námi spojit."
Petr Bříza: "Všechny vítám a rád bych přivítal pana Jaroslava Sczcypku ze společnosti BILLA, se kterým vstupujeme do druhé sezony vzájemné spolupráce. Rád bych přivítal také generálního ředitele společnosti Mastercard pana Miroslava Lukeše."
Pražský celek dnes tradičně představil nové dresy, na kterých se kromě tradičních barev objeví také partner z předešlé sezony, společnost BILLA. Kromě ní budou sparťané nosit na ramenou značku nového sponzora – světové společnosti Mastercard.
Dobrý den, vítám vás u on-line přenosu z oficiální tiskové konference HC Sparta Praha před startem nové sezony Tipsport extraligy. Konference začne s malým zpožděním.
Články odjinud