Pavel Bárta
15. února 2012 • 19:25

V Plzni řeší válku s nadsázkou. Problémové logo nahradily smajlíky

Autor: Pavel Bárta
Vstoupit do diskuse
4
TOP VIDEA
Lokvenc: Chemie Kuchty a Birmančeviče je úžasná! Chorý není zákeřňák
CESTA ZE DNA: Jsme silnější, než si myslíme, říká zápasník Peňáz
VŠECHNA VIDEA ZDE

Jsou to v Plzni koumáci. Místo reklam sázkové kanceláře Bet-at-home se na mantinelech a dresech plzeňských hráčů objevily přesné repliky znaku zmíněné firmy s nápisem „Život je hra“, který je heslem společnosti. A k němu přibyl rošťácký smajlík, aby bylo každému jasné, o co jde.



Marketingový partner extraligy BPA západočeskému klubu vyhlásil válku kvůli údajnému porušení reklamních práv a APK za to napočítal penále ve výši 13 miliónů korun.

Vedení soutěže se postavilo za Straku a spol., ale doporučilo odstranit loga loterijní společnosti Bet-at-home, která se stala důvodem sporu.

Od nového roku totiž nesmějí české kluby podporovat firmy, které nejsou v Česku zaregistrovány. V Plzni dlouho tajili, jaké opatření na utkání 48. kola proti Třinci chystají. Jejich nápad však dokázal, že i složité věci se dají pojmout s nadhledem.

„Život je skutečně hra. Chtěli jsme tomu dodat jistou lehkost a nadsázku. Jsou to všechno moc vážné věci, hrozí vysoká pokuta, ale my si budeme chvíli hrát a pak to půjdeme dokázat k soudu, protože věříme, že právo je na naší straně a že v Česku právo platí,“ uvedl pro iSport ředitel klubu Václav Jáchim.

Jestli stejný smysl pro humor budou mít i v BPA, se teprve ukáže. Ale dohra k popukání patrně nebude. Na zápas firma dokonce vyslala vlastního fotografa, aby vše náležitě zdokumentoval.

Místo reklam firmy Bet-at-home se na mantinelech objevily nápisy \"Život je hra,\" které jsou zároveň heslem společnosti
Místo reklam firmy Bet-at-home se na mantinelech objevily nápisy \"Život je hra,\" které jsou zároveň heslem společnosti

Nejlepší data z Tipsport extraligy přináší  

Vstoupit do diskuse
4
Finále
Články odjinud


Články odjinud