Jsou to v Plzni koumáci. Místo reklam sázkové kanceláře Bet-at-home se na mantinelech a dresech plzeňských hráčů objevily přesné repliky znaku zmíněné firmy s nápisem „Život je hra“, který je heslem společnosti. A k němu přibyl rošťácký smajlík, aby bylo každému jasné, o co jde.
Marketingový partner extraligy BPA západočeskému klubu vyhlásil válku kvůli údajnému porušení reklamních práv a APK za to napočítal penále ve výši 13 miliónů korun.
Vedení soutěže se postavilo za Straku a spol., ale doporučilo odstranit loga loterijní společnosti Bet-at-home, která se stala důvodem sporu.
Od nového roku totiž nesmějí české kluby podporovat firmy, které nejsou v Česku zaregistrovány. V Plzni dlouho tajili, jaké opatření na utkání 48. kola proti Třinci chystají. Jejich nápad však dokázal, že i složité věci se dají pojmout s nadhledem.
„Život je skutečně hra. Chtěli jsme tomu dodat jistou lehkost a nadsázku. Jsou to všechno moc vážné věci, hrozí vysoká pokuta, ale my si budeme chvíli hrát a pak to půjdeme dokázat k soudu, protože věříme, že právo je na naší straně a že v Česku právo platí,“ uvedl pro iSport ředitel klubu Václav Jáchim.
Jestli stejný smysl pro humor budou mít i v BPA, se teprve ukáže. Ale dohra k popukání patrně nebude. Na zápas firma dokonce vyslala vlastního fotografa, aby vše náležitě zdokumentoval.
Nejlepší data z Tipsport extraligy přináší