Velká cena Itálie - Moto3Autodromo Internazionale del Mugello
Vítěz: M. Quiles (ESP) Přenos se aktualizuje automaticky.
Další informace:
- Stadion
- Autodromo Internazionale del Mugello
Něco se nepovedlo. Zkuste ještě jednou nebo zaktualizujte stránku.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
Dnešní závod se podle očekávání rozhodoval až v posledním kole. Do něj najelo osm závodníků, kteří stále měli reálnou šanci bojovat o bednu. Jako první v závěrečném okruhu zaútočil Dennis Foggia. Ještě před cílovou rovinkou se před něho dostal Quiles, což se v tu chvíli mohlo jevit jako strategická chyba. Sedmnáctiletý mladíček to však na závěrečném slip streamu udržel, když překonal dalšího novice Álvara Carpeho o pouhých 6 tisícin. Foggia dokončil jako třetí a poprvé od návratu do třídy Moto3 stane na stupních vítězů. Lídr pořadí MS José Antonio Rueda dojíždí čtvrtý, což ho vzhledem situaci v šampionátu nemusí tolik mrzet.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Závod třídy Moto3 nabídl strhující podívanou! Z vítězství se raduje David Muñoz, který teprve potřetí v sezóně dokázal dojet do cíle a podruhé se postaví na pódium.
Po startu si udržel vedení José Antonio Rueda, který se držel na čele až do 12. kola. Pak byl ale předjet dravými vlčáky jako Lunetta či Muñoz a postupně se propadl až na šesté místo. V závěru čeřil výrazně vody nováček Máximo Quiles a zdálo se, že by mohl dokonce zvítězit. Na slip streamu krátce před cílem ho však překonal David Muñoz. Třetí místo pak utrhl další z noviců Álvaro Carpe. José Antonio Rueda v posledním kole chyboval a musel se spokojit až s osmým místem.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Autodrom se nachází 30 km od města Florencie. V okolí Mugella se závodilo už od 20. let minulého století. V roce 1988 koupila stávající okruh rodina Ferrariových a nechala ho přestavět do dnešní podoby. Jde o moderní závodiště, které splňuje veškeré bezpečnostní požadavky a navíc je pověstné krásnou přírodní scenérií. První Velká cena světového šampionátu silničních motocyklů se zde jela v roce 1976, od roku 1991 pak Mugello hostí MS pravidelně.
Trať v Mugellu je velmi náročná pro závodníky i z hlediska nastavení motocyklu. Obsahuje jak pomalé i rychlé zatáčky, tak dlouhé rovinky. Okruh je dlouhý 5,245 km a nachází se na něm šest levotočivých a devět pravotočivých zatáček.