Velká cena Německa - Moto2Sachsenring
Vítěz: D. Öncü (TUR) Přenos se aktualizuje automaticky.
Další informace:
- Stadion
- Sachsenring
Něco se nepovedlo. Zkuste ještě jednou nebo zaktualizujte stránku.
Něco se nepovedlo. Zkuste ještě jednou nebo zaktualizujte stránku.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
...
12.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
V úvodu se na čele vykrystalizovala trojice Öncü, Arbolino a Baltus. Arbolino však spadl a pak už to bylo hlavně o zbylých dvou. Zajímavé věci se pak děly za nimi. Z boje o třetí místo nejprve odpadl Diogo Moreira, který najel do Dixona, vyjel z tratě a při návratu do něj narazil Alonso. V nájezdu do 21. kola pak sestřelil čtvrtého Alberta Arenase za ním jedoucí Marcos Ramírez a vzápětí byly vyvěšeny červené vlajky. Deniz Öncü tak zůstal první a připisuje si druhé vítězství v sezóně. Druhý Barry Baltus a třetí Jake Dixon. Spokojen zřejmě bude i čtvrtý Manuel González, který navýší své vedení v šampionátu. Filip Salač uzavřel první desítku a spravil si tak náladu po nešťastném víkendu v Assenu.
Filip Salač nakonec desátý, což není vůbec špatný výsledek.
Moreira se pak při návratu na trať střetl z Davidem Alonsem a má po nadějích! Hlavně doufejme, že jsou oba aktéři této srážky v pořádku.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
14.
Diogo Moreira se dočkal svého premiérového vítězství ve třídě Moto2! Startoval z pole position, ale brzy se před něho dostal Arón Canet. Oba se postupně ostatním vzdálili. Moreira svého soupeře následoval, s blížícím se koncem mu tam začal nakukovat a v předposledním kole potrestal drobnou Canetovu chybičku. Na třetím místě pak dokončil Manuel González, byť se v úvodu propadl až na osmou pozici. González se tak těsně udrží ve vedení v šampionátu. Po několika nevýrazných výsledcích zajel dobře i Jake Dixon, který projel cílem jako čtvrtý.
Filip Salač byl bohužel po pádu v kvalifikaci příliš potlučený. Do závodu zkusil odstartovat, ale po několika kolech odstoupil.
Pořadí v cíli
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
...
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
12.
Automobilové a motocyklové závody se v okolí města Chemnitz konaly již od 20. let minulého století. Samotný německý okruh byl postaven v roce 1996 západně od zmíněného Chemnitzu, poslední velká modifikace se udála v roce 2001 a dříve byla trať používána jako tréninkové centrum. První závod MotoGP hostil Sachsenring v roce 1998.
Okruh měří téměř 3,7 kilometru a čítá deset levotočivých a tři pravotočivé zatáčky. Hodně úzkých zatáček dělá z okruhu jednu z nejpomalejších tratí v kalendáři.