Hádej, hádej. Něco tam předtím bylo, jenže pak nic, a tak to nahradila tázavá znaménka. Druholigové Táborsko přišlo o tradičního partnera MAS, který měl léta výsadní místo na jeho dresech a fotbal ve městě podporoval už od roku 1939. V nové sezoně ho zastoupily na to samém místě otazníky, které jako by volaly po novém hlavním sponzorovi.
„Je to částečně recese, a částečně taky něco jako inzerát,“ vysvětluje s nadsázkou výkonný ředitel klubu Tomáš Samec. „Jde zkrátka o marketingový záměr, může to třeba připomínat vykřičníky na dresech Baníku,“ připomíná ostravské logo.
Táborsko prošlo během léta těžkou chvílí. Z klubu totiž po neshodách s městem odešel většinový vlastník Jiří Smrž, který dotoval Táborsko ze svého přes dlouhých dvacet let. Díky němu se jihočeský oddíl stal jedním z nejstabilnějších ve druhé lize a netajil se smělými ambicemi o přechod mezi tuzemskou fotbalovou elitu.
Jenže ho dopálilo rozdělování dotací města do jednotlivých sportů v Táboře. A Smržovy miliony tak musí vedení v čele se Samcem nahrazovat třeba spojenectvím s dalšími klubovými akcionáři, a samozřejmě se i uskromnit.
Do téhle situace se vmáčkla i ztráta jedné z největších strojírenských značek v zemi. Kovosvit MAS, donedávna ještě partner klubu, svou součinnost s Táborskem ukončil, hlavním důvodem má být změna majitele firmy, který se rozhodl i z hlediska finančních úspor minimálně pro rok 2017 nepodporovat fotbal.
Místo na dresech druholigového výběru vypadá zaplněné, ale otazníky vlastně říkají, že je volné pro nového partnera.