Repre má nového partnera, Penny dá do fotbalu přes 30 milionů ročně

Česká fotbalová reprezentace má po čtyřleté pauze opět generálního partnera, na mobilního operátora T-Mobile navázal obchodní řetězec Penny. Strany uzavřely smlouvu na dva roky, její součástí je i opce. Finanční detaily kontraktu se rozhodly nekomentovat, podle informací iSport.cz dá Penny do fotbalu přes 30 milionů ročně.
T-Mobile podporoval národní tým od roku 1998, spolupráce skončila před čtyřmi lety za předchozího vedení FAČR. „Přivést generálního partnera bylo strategickým cílem současného vedení a zejména v úvodu našeho mandátu jsme se museli potýkat s dědictvím reputačního rizika. Nové partnerství je nejen potvrzením bonity českého fotbalu, ale i správnosti nastolené cesty k obnově důvěry,“ uvedl předseda asociace a představenstva STES Petr Fousek.
Společnost STES coby dceřiná společnost FAČR spravuje obchodní a marketingová práva reprezentace. „Jsem rád, že úroveň generálního partnerství nyní zaujme řetězec Penny, který se profiluje jako výrazný český prodejce. Spojení české reprezentace a Penny je logický krok, ze kterého mohou těžit obě strany. Navíc jsme si spolupráci úspěšně vyzkoušeli na menších projektech,“ prohlásil výkonný ředitel STES Martin Rak.
Společnost Penny s českým fotbalem doposud spolupracovala v oblasti mládežnického, regionálního a veteránského fotbalu nebo e-gamingu. Nová smlouva platí pro mužskou i ženskou reprezentaci.