Někdy mu fanoušci vyčítají, že ho mimofotbalové aktivity příliš rozptylují od výkonů na hřišti. Záložník Sparty Lukáš Vácha v pořadu O2 Sport Tak určitě, který vzniká ve spolupráci s webem iSport.cz, to ale popírá. „Vadí mi, že si to převedou ve smyslu: Ty podáváš špatný výkony, může za to Instagram, Twitter a Facebook,“ řekl.
V Česku není žádný jiný fotbalista, který by tak zvládal svoji prezentaci před fanoušky. Vácha má vlastní módní značku a je velmi aktivní na sociálních sítích, jeho vzorem je David Beckham. Český záložník však odmítá, že by stejně jako u legendárního anglického hráče převážil showbusiness nad fotbalem. „Beckham mi ukázal nějakým způsobem cestu, i když jeho kalibru je to úplně nesrovnatelný. Lidi rádi srovnávají, což je taky chyba… Byl bych nerad, kdyby si někdo myslel, že to upřednostňuju před fotbalem – ten dělám naplno. Tyhle věci přijdou sami, když jsem ve fotbale úspěšný,“ vysvětlil svůj postoj.
Na svojí módní značce LV6 spolupracuje s návrhářem Lukášem Macháčkem. „Je to takové hipsterství, někteří lidi si to hledají a nosí to velmi rádi, další to hodně rychle odsoudí a říkají tomu pytel na brambory a tak dále,“ popsal Vácha styl, kterým se mohou oblékat i jeho fanoušci.

Znovu však dokládá, že ho tvorba nového oblečení v kolotoči tréninků a zápasů zásadně neomezuje. „Největší práci má Lukáš, já ne. Přijde a zeptá se mě, jestli se mi to líbí, za měsíc mi to zabere tři hodiny času.“
Velmi aktivní je také na internetu, což je jedno z témat ve sparťanské šatně. „Nebudu lhát, přetahujeme se – s Vencou Kadlecem a Pavlem Kadeřábkem jsme pořád řešili: Kolik toho máš?“ popsal vnitroklubový souboj o největší počet fanoušků na sociálních sítích. Žádné napětí však kůvli tomu v klubu nevzniká. „Někdo to má rád, někdo to má moc rád, nikomu to nevadí. Není nikdo v kabině, kdo by to odsuzoval,“ přiznal Vácha v pořadu Tak určitě.
