Velká cena Itálie - Moto2Autodromo Internazionale del Mugello
Vítěz: P. Acosta (ESP) Přenos se aktualizuje automaticky.
Další informace:
- Stadion
- Autodromo Internazionale del Mugello
Něco se nepovedlo. Zkuste ještě jednou nebo zaktualizujte stránku.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
---
22.
Joe Roberts (2. místo): Je to jako sen! Dnes jsem v to doufal. Byl jsem ale od rána extrémně nervózní. Nevím ani proč. Jsem fakt šťastný za druhé místo. Je to skvělý výsledek. Takové zadostiučinění za loňský rok, který nebyl tak dobrý. Jsem také rád kvůli týmu (Italtrans), pro který je to domácí závod. Rád bych pozdravil domů americké fanoušky. Je skvělé mít naši vlajku takto nahoře.
Pedro Acosta (vítěz): Konečně to vyšlo. Před tím jsem byl už několikrát blízko. Byla to dlouhá cesta na vrchol a konečně se to podařilo. Pokud budeme pokračovat tímto způsobem, mohli bychom si na konci sezóny užít hodně radosti.
Spokojen může být i Filip Salač. Tomu moc nevyšla kvalifikace, nepovedl se mu ani start. Poté se však postupně posouval dopředu a do cíle dojel na třináctém místě, což je jeho nejlepší umístění v sezóně.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
...
23.
Ve třídě Moto2 v Le Mans triumfoval Augusto Fernández. Ten se po startu dostal na druhé místo a společně s týmovým kolegou Pedrem Acostou ujeli zbytku pole. Acosta však později spadl a Fernández tak zůstal na čele zcela osamocen. Nabídnuté šance využil a s přehledem zvítězil. Druhý dojel Arón Canet, který se v závěrečných kolech odpoutal od dvojice Somkiat Chantra – Cameron Beaubier. Zde se radoval prvně jmenovaný jezdec z Thajska, který bere body za třetí místo. Filip Salač uzavřel bodovanou patnáctku, do které se vešel potřetí v tomto roce.
1.
2.
3.
4.
5.
...
15.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
...
26.
Autodrom se nachází 30 km od města Florencie. V okolí Mugella se závodilo už od 20. let minulého století. V roce 1988 koupila stávající okruh rodina Ferrariových a nechala ho přestavět do dnešní podoby. Jde o moderní závodiště, které splňuje veškeré bezpečnostní požadavky a navíc je pověstné krásnou přírodní scenérií. První Velká cena světového šampionátu silničních motocyklů se zde jela v roce 1976, od roku 1991 pak Mugello hostí MS pravidelně.
Trať v Mugellu je velmi náročná pro závodníky i z hlediska nastavení motocyklu. Obsahuje jak pomalé i rychlé zatáčky, tak dlouhé rovinky. Okruh je dlouhý 5,245 km a nachází se na něm šest levotočivých a devět pravotočivých zatáček.