Velká cena Ameriky - Moto2Circuit Of The Americas
Vítěz: J. Dixon (GBR) Další informace:
- Stadion
- Circuit Of The Americas
Něco se nepovedlo. Zkuste ještě jednou nebo zaktualizujte stránku.
Něco se nepovedlo. Zkuste ještě jednou nebo zaktualizujte stránku.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
...
18.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
Britovi skvěle sedly podmínky, kdy před závodem začalo mrholit. Většina závodníků pak nasadila pneumatiky do mokra. Filip Salač byl bohužel jedním ze šesti jezdců, kteří riskli slicky, ovšem nebylo to vůbec dobré rozhodnutí. Na suchých gumách se nedalo pořádně jet a právě Filip svou snahu po pár kolech vzdal a zamířil do boxů.
Jake Dixon z pole position výborně odstartoval. Okamžitě si začal budovat náskok a nikomu nedal náskok. Na druhou pozici se v 6. kole posunul Tony Arbolino, jenž předjel Alonsa Lópeze a oba si už takto i dojeli pro pódium. Body za čtvrté místo pak bral Arón Canet i vzhledem k tomu, že před ním jedoucí Celestino Vietti v předposledním kole spadl.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
...
9.
Závod třídy Moto2 opanoval Jake Dixon! Ten se dostal hned po startu do vedení, poté neustále navyšoval náskok na druhého Manuela Gónzaleze a závěrečná kola si mohl v pohodě vychutnat. Gónzalez dojel rovněž nikým neohrožován druhý a třetí místo získal Celestinno Vietti, jenž předčil Aróna Caneta. Vítěz minulého závodu Manuel Gónzalez také nadále povede šampionát.
Smutný konec měl dobře rozjetý závod pro Filipa Salače. V jeho polovině totiž český jezdec doplatil na souboj o čtvrté místo s Marcosem Ramírezem, který Salače zavřel, což způsobilo jeho pád. Salač se však má do dalších závodů od čeho odrazit. Rychlost mu v Argentině rozhodně nescházela.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
...
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
...
15.
V texaském městě Austin se nachází jeden z novějších okruhů šampionátu, kterému se říká také zkráceně COTA. Dokončen byl v závěru roku 2012 a první motocyklovou Grand Prix hostil v sezóně 2013. Trať, která měří 5513 km, navrhl známý německý architekt Hermann Tilke. Okruh je mixem rychlých pasáží a pomalých technických sekcí. Závodníci musejí v Austinu absolvovat dvacet zatáček, z toho je jedenáct levotočivých a devět pravotočivých. Areál pojme až 120 000 fanoušků.