Velká cena Itálie - Moto2Autodromo Internazionale del Mugello
Vítěz: M. González (ESP) Přenos se aktualizuje automaticky.
Další informace:
- Stadion
- Autodromo Internazionale del Mugello
Něco se nepovedlo. Zkuste ještě jednou nebo zaktualizujte stránku.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
Filip Salač šel po startu z šestnáctého místa rychle dopředu a dokonce se posunul až na páté místo. Dravou jízdu ale zřejmě odnesly pneumatiky a český jezdec se pak začal propadat. Nakonec skončil dvanáctý.
Zklamáním skončila kvalifikace pro Filipa Salače. Ten si do Mugella přivezl skvělou rychlost, kterou ukázal v pátečním tréninku. Ten vyhrál a s přehledem si tak zajistil účast ve druhé kvalifikaci. V ní ale skončil na zemi po incidentu s Brazilcem Moreirou, a pak už neměl možnost zlepšit svůj čas. Do závodu tak odstartuje až jako šestnáctý.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
16.
Turecko má vítěze závodu třídy Moto2! V závodě v Aragonii triumfoval Deniz Öncü.
Ten vedl už krátce po startu, ale brzy se na první místo posunul Barry Baltus. Opět do vedení se Turek dostal ve 13. kole. Baltuse pak předjel i Diogo Moreira a v závěrečných kolech se zdálo, že právě Brazilec bude nejsilnější. Vždyť překonal i Öncüa a v čele jel ještě v závěrečném sektoru. Öncü však zvolil delší průjezd poslední zatáčkou, který mu dal ale rychlost na výjezdu a nakonec zvítězil o pouhé tři tisíciny sekundy. To je také nejtěsnější rozdíl mezi vítězem a druhým jezdcem v historii kategorie Moto2! Třetí skončil Barry Baltus a čtvrtý Senna Agius. Na výborné páté pozici dokončil Filip Salač, jenž v posledním kole zdolal Aróna Caneta, a bere nejlepší výsledek sezóny.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
Autodrom se nachází 30 km od města Florencie. V okolí Mugella se závodilo už od 20. let minulého století. V roce 1988 koupila stávající okruh rodina Ferrariových a nechala ho přestavět do dnešní podoby. Jde o moderní závodiště, které splňuje veškeré bezpečnostní požadavky a navíc je pověstné krásnou přírodní scenérií. První Velká cena světového šampionátu silničních motocyklů se zde jela v roce 1976, od roku 1991 pak Mugello hostí MS pravidelně.
Trať v Mugellu je velmi náročná pro závodníky i z hlediska nastavení motocyklu. Obsahuje jak pomalé i rychlé zatáčky, tak dlouhé rovinky. Okruh je dlouhý 5,245 km a nachází se na něm šest levotočivých a devět pravotočivých zatáček.