Ženy si hrají s pouty či modýlkem auta, muži zase s králíčkem nebo rubikovou kostkou. „Máte chuť si hrát?“ vystává pak otázka na konci reklamního sloganu, na nějž bude v dalších týdnech lákat rakouská internetová sázková společnost Interwetten.com své nové klienty. Rakouská společnost s dvacetiletou tradicí, totiž nově přichází i na český trh.
„Chceme v ČR vytvořit novou zákaznickou základnu. Obrat pro nás zatím není podstatný, chceme ale rozvinout stálou klientelu. Víme, že máme silný produkt a uvidíme, zda budeme příští rok silnější,“ přiznal na tiskové konferenci vedoucí obchodního rozvoje firmy Michael Tremmel.
Doména Interwetten.com je již v německy mluvících zemích, nebo ve Španělsku, Portugalsku či Řecku zaběhlou značkou. Celkem má přes devět set tisíc zákazníků a například sponzoruje i českého závodníka Jana Charouze.
Její webové stránky také figurují v devíti světových jazycích, včetně češtiny. Od vstupu na český trh ji neodrazuje ani připravovaný loterijní zákon. „Působíme bezproblémově i v jiných zemích. Odvody budeme provádět i zde,“ slíbil zakladatel společnosti Wolfgang Fabian.
Mezi její další produkty patří vedle sázení na sportovní akce i sázení po mobilu, internetové kasino, online stírací losy či jiné dovedností hry.
„Stále za pochodu rozvíjíme své produkty. Máme určitě nejlepší kurzy a pro české zákazníky připravujeme i věrnostní programy, v nichž budou získávat bonusy i vstupenky na významné sportovní akce jako na závody Moto GP v Brně,“ dodal i PR ředitel společnosti Michael Summer.