Manažer Kvitové: Petra dosáhne na miliony, brzo nás bude zdravit z billboardů

Petra Kvitová se hecuje ve finále Turnaje mistryň
Finalistky Turnaje mistryň 2011, Petra Kvitová a Viktoria Azarenková
Petra Kvitová líbá pohár pro vítězku na Turnaji mistryň
Je to tam! Kvitová se právě stává vítězkou Turnaje mistryň, jako třetí česká tenistka v historii
Jediná výhra schází Petře k triumfu na Turnaji mistryň
Petra Kvitová se raduje z postupu do finále Turnaje mistryň
Petra Kvitová se raduje z bodu ve finále Turnaje mistryň proti Victorii Azarenkové
9
Fotogalerie
nit
Tenis
Vstoupit do diskuse (3)

V létě to byla plánovaná meta, po triumfu na Turnaji mistryň je jasné, že letošní tenisové úspěchy Petry Kvitové reklamní trh ocení minimálně částkou třiceti milionů korun. „Podařilo se posunout základní kapitál, vítězství na Masters a druhé místo v žebříčku Petře přináší peníze,“ líčí tenistčin manažer Miroslav Černošek.

Po dalším triumfu Petry Kvitové vám začíná další perné období, že?
„Ano, ale rozhodně ne takové jako po Wimbledonu. Vítězství v něm Petru vyneslo hrozně vysoko, ten úspěch se celkem nečekal. Posunula se z kategorie nadějných mezi hvězdu. V rámci procesu po Wimbledonu jsme posunuli smlouvy s firmami výš a uzavřeli nové.“

Kam Kvitovou posune triumf na Turnaji mistryň v Istanbulu?
„Těžko se dá vyvozovat závěr, že po Istanbulu budou nové smlouvy. V době, kdy vyhrála Wimbledon, měla Petra dvě základní smlouvy – Nike a Wilson. Tenisové oblečení a vybavení, to je její základní živobytí. Tyto smlouvy byly po Wimbledonu do určité míry oprášeny a inovovány. Vítězství v grandslamech, první místo v žebříčku automaticky přinášejí bonusy. Jsou stejné pro Kvitovou, Azerenkovou i Williamsovou. S Petrou se nám podařilo posunout základní kapitál, bonusy jí přinášejí peníze.“

Jaké reklamní smlouvy Kvitová od triumfu ve Wimbledonu získala?
„Dosáhli jsme osobních smluv na téma Petra Kvitová žena u firem Steillmann a Ulysse Nardin. Pak máme nachystané reklamní smlouvy vesměs s českými firmami, které finalizujeme. Tyto společnosti využijí tvář Petry na své eventy a reklamy.“

Takže nás Petra Kvitová před Vánoci bude zdravit z televizních obrazovek i billboardů?
„Předpokládám, že to tak bude. Petra je ale velice časově vytížená. Nechceme jít do reklamních smluv, které ji hodně zatěžují. To si v plné míře užívá Caroline Wozniacká, kterou sponzoři tahají od čerta k ďáblu. Jenom v průběhu Masters byla dvakrát na sponzorské večeři. V té době mohla Petra odpočívat. Do těchto smluv jít nechci. Je lepší oželet tři miliony a vyhrát je na prize money.“

V létě se mluvilo o tom, že marketingová cena Petry Kvitové dosahuje třiceti milionů korun, je tato částka na konci roku reálná?
„V tomto roce té částky určitě dosáhne. Tenis je globální celosvětový sport, kde se pohybují špičkové firmy. Na rozdíl od sportů, které mají dva vrcholy a ve hře jedno, dvě jména. Přenosy z Istanbulu šly do celého světa.“

Jak se Kvitová o své peníze stará?
„Má smlouvu s firmou ACCF, která jí poskytuje daňové a finanční poradenství. Dělají jí účetnictví a radí, jak investovat.“

Jak ovlivní její příjmy, pokud se stane světovou jedničkou?
„Vždycky, když jste první na světě, máte z toho významný příjem.“

Vstoupit do diskuze (3)

Doporučujeme

Články z jiných titulů