
I přes všechny hatery je letošní díl Call of Duty velkým hitem, a to po všech stránkách.
Nad letošním dílem akční série Call of Duty visela nemalá očekávání. A nemluvíme tu pouze o samotné kampani i multiplayeru, ale především battle royale odnoži Warzone 2.0, co slibovala fůru novinek a vylepšení. Vypadá to, že tvůrci dostáli slibům, alespoň tedy z hlediska obsahu, jelikož i přes technické chyby a bugy je titul jen pár dní po vydání velkým hitem.
Activision oznamuje, že se do světa Al Mazrah podívalo přes 25 milionů hráčů během pouhých pěti dnů. To dělá z Modern Warfare 2 největší hru v historii série, minimálně co se týče startu prodeje.
Kromě mnoha inovací samotné herní struktury přinesli tvůrci také velmi chytlavý režim DMZ, který si bere inspiraci z hardcore stříleček Escape from Tarkov či dalších survival záležitostí. Fanouškovská základna tedy bude v následujících měsících pravděpodobně jen narůstat, Activision samozřejmě slibuje pořádný rozjezd herního obchodu i další sezóny obsahu.
A co vy? Už také pobíháte s kamarády po Al Mazrah?