
Návrat do známých uliček bude tentokrát podstatně zajímavější.
Při dnešních obřích světech s miliony otazníčků člověk občas zapomene, že dříve se RPG dělala více lineární a s precizněji nalajnovanými mapami. Výjimkou nebyl ani původní Zaklínač, který sestával z různých částí světa, poskládaných do sebe. Chystaný remake ale tento harmonogram očividně naruší.
Alespoň to lze vyčíst z finančních výsledků studia CD Projekt Red, ve kterém je remake označován za "příběhové singleplayerové RPG s otevřeným světem". To je rozhodně solidní nový směr od původní myšlenky více uzavřeného světa hry.
Bohužel detailů o remaku je zatím poskromnu a nezbývá tedy, než si počkat na něco hmatatelnějšího. Prozatím nás tedy může potěšit, že se dočkáme omlazení původní hry do moderního grafického kabátku Unreal 5 enginu se zasazením do otevřeného světa, na který jsou hráči dnes zvyklí.