25. února 2021 • 15:45

Hokej vybral dvakrát víc na boj s leukémií než loni, Jágrův dres za 45 tisíc

Autor: ČTK, iSport.cz
Vstoupit do diskuse
0
TOP VIDEA
Nezmarova vize a Kaniovy peníze: nový Liberec. Co Kulenovič a Slavia?
SESTŘIH: Everton - Liverpool 2:0. Překvapení v Merseyside derby, Reds se vzdaluje titul
VŠECHNA VIDEA ZDE

Druhý ročník charitativního projektu „O Kapku lepší hokej“ zaměřený na podporu léčby leukémie vynesl 872.396 korun. Oproti loňsku tak hráči a týmy extraligy, první ligy i reprezentace získali na léčení dětí s poruchami krvetvorby a dalšími onkologickými onemocněními více než dvojnásobnou částku.



„Vybraná částka je neuvěřitelná, velmi nás naplňuje zjištění, že v nelehké době pandemie se fandové hokeje dokážou spojit a společně pomoci druhým v tak nevídané míře,“ uvedl ředitel Nadačního fondu Kapka naděje Jan Fischer a poděkoval společnosti BPA sport marketing, která projekt koordinovala a zástupcům České televize a O2 TV.

Logo s oranžovou stužkou měli na dresech hráči národního týmu v jednom z utkání Švédských her. V domácích soutěžích měli hokejisté logo projektu na přilbách a vybraní hráči nastoupili ve speciálně upravených dresech, které šly následně do dražby. Řada hráčů si upravila hokejky oranžovými omotávkami.

Z celkové částky téměř 900.000 korun nadace nejvíce získala z dražby dresů vybraných hráčů (287.050). Prvoligové Kladno v oranžových dresech nastoupilo komplet a následně je vydražilo za 206.764 korun. Největší zájem byl o dres Jaromíra Jágra , za nějž jeden z fanoušků zaplatil 45.200 korun.

Sbírku na podporu nadace uspořádali hráči a funkcionáři prvoligového Frýdku-Místku, partneři Komety Brno, více než sto tisíc poslali hokejoví fanoušci pomocí DMS zpráv a přímých plateb.

„Chtěl bych poděkovat všem, kteří se do projektu zapojil. Radost nám udělali hráči, kluboví funkcionáři či televizní redaktoři. Všichni brali podporu zcela přirozeně a sami vymýšleli, kam všude mohou dostat oranžovou barvu, aby tak na problematiku boje s onkologickými onemocněními u dětí co nejvíce upoutali pozornost,“ řekl vedoucí hokejového oddělení BPA sport marketing Petr Nitsche.

Nejlepší data z Tipsport extraligy přináší  

Vstoupit do diskuse
0
Finále
Články odjinud


Články odjinud