ŠKODA a sport

Cyklistika bude spolu s ledním hokejem nadále důležitým pilířem sponzoringové strategie společnosti Škoda Auto.
Jenom na Tour de France 2013 povzbuzovalo závodníky kolem trati závodu zhruba dvanáct milionů fanoušků cyklistiky, k tomu je nutno přičíst také zhruba 1,4 miliardy televizních diváků na celém světě.
Spojení značky Škoda s cyklistikou se projevuje i nad rámec čistě sponzorských činností. Již několik let jsou jízdní kola a příslušné doplňky součástí rozšířené nabídky produktů automobilky.
Součástí sponzoringu jsou vedle Tour de France, nejslavnějšího cyklistického závodu světa, také závod okolo Španělska La Vuelta, v níž se automobilka angažuje od roku 2011. Dohoda s A.S.O. navíc zahrnuje osm dalších mezinárodních cyklistických závodů.
101. ročník Tour de France se jede od soboty 5. července do neděle 27. července a tvoří jej 21 etap o celkové délce 3 664 kilometrů.