26. července 2014 • 00:00

ŠKODA píše historii

Prezentace klienta
TOP VIDEA
Kuchta už může být u Haška nad čárou. Ale triko Belmondo je výsměch
Po zlatém gólu jsem nevěděl, co mám dělat, vzpomíná Hlaváč
VŠECHNA VIDEA ZDE

Závod Tour de France byl původně založen jako propagační závod novin L'Auto jejich vydavatelem Henrim Desgrangem. Měl být konkurencí pro závod (Paříž – Brest a zpět) sponzorovaný listem Le Petit Journal a závod (Bordeaux – Paříž) sponzorovaný novinami Le Vélo. Nejdříve šlo o téměř nepřetržitý vytrvalostní závod. Jezdci spali kolem cest a bylo jim zakázáno přijímat cizí pomoc. 



Nyní je Tour etapový závod rozdělený do mnoha etap, každá z nich trvá jeden den. Peloton závodu provází několik doprovodných vozidel poskytujících informace, jídlo, pití a přístup k mechanikům. Některé z vozidel patří organizátorům závodu a slouží pro všechny jezdce, některé jsou týmové.

Foto Tour de France

 

Česká spolehlivost

Škoda Auto poskytuje svá vozidla již deset let. Každoročně ujede více než 200 Škodovek v rámci tohoto závodu zhruba 2,8 milionů kilometrů. Česká vozidla jsou maximálně spolehlivá, protože dosud se žádný z poskytnutých vozů nezastavil kvůli technické závadě.

 

Tour de France je třetí nejsledovanější sportovní podnik na světě. Přímo u tratí sleduje dění až 15 miliónů diváků a další dvě miliardy sledují televizní přenosy vysílané do 200 zemí světa.

Články odjinud


Články odjinud