Outlander nezapře zralý věk, ale konstruktéři ho v tří až čtyřletých intervalech stále zdokonalují. Jako první s nimi přišel technicky moc zajímavý plug-in hybrid.
V něm našel uplatnění objemnější spalovací motor 2.4, mírně narostla kapacita akumulátoru i výkon elektromotorů u obou náprav. Osmi- až devítilitrová spotřeba zůstává, 1900 kg těžké SUV za míň jezdit nemůže. Větší motor ale odvede stejnou práci v nižších otáčkách, což zcela změnilo atmosféru na palubě. V duchu hesla, že objem ničím nenahradíš, získává jízda nádech americké pohody. Při optimálních 2500 otáčkách motor není téměř slyšet a nutnost točit ho výš nepřichází zdaleka tak často jako u dosavadního dvoulitru.
Potíž je cena. Zatímco běžný Outlander startuje na příjemných 554 900 Kč, hybrid stojí 1,1 milionu.