Velká cena Katalánska - Moto2Circuit de Barcelona-Catalunya
Vítěz: C. Vietti (ITA) Přenos se aktualizuje automaticky.
Další informace:
- Stadion
- Circuit de Barcelona-Catalunya
Něco se nepovedlo. Zkuste ještě jednou nebo zaktualizujte stránku.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
---
23.
Augusto Fernández (3. místo): Byl to náročný závod, podmínky byly složité. Měly jsme vysokou teplotu na přední gumě a bylo těžké se na motocyklu vůbec udržet. Jsem rád, že se nám po nepříliš dobré kvalifikaci podařilo najít závodní rychlost. V závěru bylo těžké předjet Dixona. Jsem rád, že se mi to povedlo.
Arón Canet (2. místo): Jsem spokojen. Podmínky byly v tom vedru těžké. Mohlo to být ještě o něco lepší, ale děkuji týmu, sponzorům a všem, kdo mě tu podpořili. Jsem rád, že jsem to dojel na pódiu.
Celestino Vietti (vítěz): Nemohu tomu uvěřit, protože jsme tu spíše bojovali. V pátek jsme se trápili s nastavením a přední gumou. Ani po startu to nebylo ideální. Canet byl velmi rychlý a silný. Přesto jsem vyhrál. Jsem šťastný a děkuji klukům z týmu, kteří ve mě věřili a umožnili mi zajet tento výsledek.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
...
13.
Mladičký Španěl Pedro Acosta se raduje ze svého prvního vítězství ve třídě Moto2! Loňský šampión Moto trojek se dostal do vedení krátce po startu v nájezdu do první zatáčky a to už nepustil. Dlouho ho těsně následoval Arón Canet, který ale upadl, Acosta se ocitl na čele osamocen a v poklidu dovezl svůj motocykl do cíle. Druhý nakonec dojel Joe Roberts a třetí skončil Aj Ogura. Japonci pomohlo na pódium odstoupení Celestina Viettiho, jehož zradila technika.
Spokojen mohl být i Filip Salač. Tomu moc nevyšla kvalifikace, nepovedl se mu ani start. Poté se však postupně posouval dopředu a do cíle dojel na třináctém místě, což je jeho nejlepší umístění v sezóně.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
...
13.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
---
22.
Barcelonský okruh byl otevřen v roce 1991 a hned o čtyři roky později prošel modernizací. Tento moderní autodrom je dějištěm řady významných událostí a hostí i závody Formule 1 a světového šampionátu silničních motocyklů. Závodníci se zde musí vypořádat s šestnácti zatáčkami. Délka trati je 4727 metrů.
Po tragické nehodě Luise Saloma, ke které došlo během volných tréninků v roce 2016, sáhli pořadatelé ke změně konfigurace trati, která se dotkla především závěrečné pasáže okruhu. Jejím cílem je jezdce zpomalit. V roce 2021 byla rovněž z bezpečnostních důvodů pozměněna také zatáčka číslo 10.