Fallout 76 v rukou vtipálků. Hráč vytvořil zákeřné bludiště s nestvůrou | iSport.cz
13. března 2019 • 14:50

Fallout 76 v rukou vtipálků. Hráč vytvořil zákeřné bludiště s nestvůrou

Autor: tej
Vtipálek vytvořil přímo vražedný labyrint.
TOP VIDEA
Teplice - Sparta: Řezníček obírá Letenské o body! V závěru srovnává z dorážky na 1:1 Teplice - Sparta: Řezníček obírá Letenské o body! V závěru srovnává z dorážky na 1:1
TOP góly 13. kola: Kalabiškova raketa nebo Schranzův růžek TOP góly 13. kola: Kalabiškova raketa nebo Schranzův růžek
VŠECHNA VIDEA ZDE

Asi není potřeba si nic nalhávat, nejnovější díl slavné série Fallout se stal propadákem. Multiplayerová hra Fallout 76 hráče nudí a celkové hodnocení není vůbec pozitivní. Přesto si to své hráče najde. Jeden z nich se nyní blýskl parádně promyšleným zlomyslným kouskem. Ostatní hráče lákal s vidinou výhry do záludného labyrintu plného falešných dveří a jedné slavné a zároveň nejnebezpečnější nestvůry ze světa Falloutu. Celé to pak sledoval z bezpečné vzdálenosti.



„Vyřeš labyrint! Vyhraj ceny!“ Přesně na takové heslo lákal další hráče do svého zlomyslného stavení. A celá řada z nich se přemluvit nechala. Vtipálek ihned poté, co hráči vstoupili dovnitř, zamkl dveře a z bezpečné vzdálenosti sledoval jejich trápení.

Labyrint byl totiž plný klikatých chodeb, falešných dveří a kromě absence východu uvnitř číhal i deathclaw, tedy nejnebezpečnější a nejodolnější nestvůra v celém Falloutu. Vtipálek se pak panikařícím lidem smál z bezpečné vzdálenosti a ještě jim sarkasticky ukazoval palce vzhůru. Vtipné video, kde hráči v panice běhali po labyrintu a v patách měli nebezpečnou stvůru, se rázem stalo hitem.

Nahrál ho na diskusní fórum Reddit sám vtipálek s přezdívkou Vault101manguy. „Tohle je naprostá zkouška strachu,“ napsal. Smál se pak i faktu, že kvůli nastaveným pravidlům samotné hry jim deathclaw ve skutečnosti nemohl tolik ublížit. „Na to je ale dost těžké myslet, když jste s deathclawem konfrontováni nečekaně a pronásleduje vás skrz zamčené bludiště,“ přiznal.

Podle jeho slov ani jeden z hráčů v labyrintu nezemřel a prozradil i podrobnosti, jak celé bludiště připravoval. Jen zkrotit takového protivníka mu prý trvalo několik dní a celý labyrint musel několikrát přestavovat, aby se jeho nestvůra dostala do všech chodeb.

Je otázkou, jestli podobně kreativní hráči dokáží přilákat další, zároveň to tvůrcům nasťinuje, čím by hru mohli okořenit. 

 
Články odjinud


Články odjinud