Nový znak Juventusu? Nedvěd se zamiloval, fanoušci dávají ruce pryč | iSport.cz
18. ledna 2017 • 10:09

Nový znak Juventusu? Nedvěd se zamiloval, fanoušci dávají ruce pryč

Autor: pav
Vstoupit do diskuse
0
TOP VIDEA
iSport podcast: Jaká je nálada ve Slavii před restartem? Pomohla jí pauza?
Nausch Sluková a Hermannová zase spolu. Podívejte se na jejich trénink
VŠECHNA VIDEA ZDE

Fotbalisté Juventusu Turín usilují v Serii A už o šestý titul v řadě. Mnohem větší poprask než na hřišti způsobil tradiční italský gigant mimo něj. Odhalení nového klubového loga strhlo ohromnou lavinu reakcí, a zatímco fanoušci dávají od jednoduchého vizuálu ruce pryč, legendy Staré dámy jsou uchváceny.



Juventus je víc než klub, je to styl života. To si myslí jeho prezident Andrea Agnelli, a říká, že nový znak Staré dámy s touto myšlenkou koresponduje.

Logo, na kterém dominuje velké bílé písmeno J, je prý výsledkem roční spolupráce s marketingovou agenturou. Agnelli se při jeho obhajobě odvolává na slavnou větu jeho strýce a bývalého majitele Juventusu: "Jsem nadšený vždy, když v novinách vidím slovo začínající na J."

"To, kým jsme teď, definují sociální sítě," komentoval Agnelli dále. "Jestli se chceme vyvíjet, musíme komunikovat s novými cíly přes nové kanály. Zaměřit se na ženy, děti a mladistvé. Skrze fotbal chceme komunikovat o hodnotách, které jej přesahují."

Své nadšení z nového loga sdělily i klubové legendy. "Jsem do loga zamilovaný od první minuty a doufám, že potěší i ostatní," řekl pro server calcionews24.com Pavel Nedvěd, který je členem vedení klubu. "To logo ukazuje, že značka Juventusu je globální, a přesahuje mimo sport do mnoha dalších sfér našich životů," uvedl zase kapitán Gianluigi Buffon, který už šestnáctým rokem hájí branku Juventusu.

Mimo zástupců klubu ale mnoho pozitivních reakcí nehledejte. Řada fanoušků Staré dámy považuje jednodušší znak za hloupý vtip. "Znčili jste sto let historie," stěžoval si jeden z nich. "Del Piero nebojoval za tyhle s**čky," přisadil si další.

Bývalý tenista Robin Söderling na Twitteru ukázal, že vidí jasnou inspiraci v logu jeho vlastní značky RS Tennis. Britský novinář Sid Lowe zase v žertu označil za autora kadeřníka Paula Pogby, který má podobné linky často vytvarované ve vlasech.

Jiní fotbaloví reportéři to nevidí zas tak černě. "Čím víc se na to logo koukám, tím víc se mi líbí. Juventus se jako vždy soustředí na budoucnost," myslí si redaktor Goal.com Romeo Agresti. Komentátor Serie A Sheridan Bird zase připomíná, že i novátorské logo se ohlíží za minulostí, kdy hráči Staré dámy nosili na prsou právě jen písmeno J.

"I v časech inovace a změny nesmíme zapomínat na to, kým jsme," klidní všechny reakce klubový prezident Agnelli. Podle něj by fanoušci  neměli zapomínat, že podstatou Juventusu vždy bude to, co předvádí na hřišti.

Vstoupit do diskuse
0
Články odjinud


Články odjinud