Nejprve si přiznejme, hokejový dres z podstaty věci není nejstylovější záležitost v dějinách návrhářství. Trochu neforemný, až příliš velký kus oblečení pro jeden účel, a sice návštěvu zimáku. Přesto se najdou vážně hezké dresy, o čemž svědčí některé skvělé retro úbory extraligových klubů. Stadiony jsou ostatně plné fans v trikotech, i proto se pro kluby už dnes jedná o velký byznys.
Jenže k aktuálním extraligovým dresům hokejové prostředí přistoupilo jako k popelce. Z jednoho z nejvýraznějších vizuálních prvků v hokeji je výlepový poutač pro reklamní sponzory. Stejně jako ledové plochy. Korunu tomuto pojetí nasadila aktuální podoba trikotů. Všechny musí už ve výchozí podobě obsahovat deset log partnerů extraligy, mnohdy v rámečcích a firemních barvách.
Výsledek je takový, že i kdyby si některý klub chtěl sladit své vlastní klubové partnery do jedné barvy, nemůže. „Je to těžké, protože sponzoři chtějí logo ve svých barvách, zatímco my bychom chtěli zachovat jednobarevnost dresu. V jednáních s partnery nám bohužel nepomáhají striktně barevné reklamy,“ potvrzuje PR a media manažer Karlových Varů Daniel Kubelka.
A velmi podobné hlasy znějí z klubů napříč extraligou. Některé oddíly mají pocit, že jsou tlačeny do nevýhodné pozice vůči vlastním partnerům, zvlášť pokud se jejich pole působnosti kříží s extraligovými sponzory. Jinak řečeno – ve chvíli, kdy chce Tipsport rámeček a své barvy, lze si velmi dobře představit, že totéž budou chtít třeba Betano či Fortuna.
Jaká je konkrétní současná podoba log partnerů extraligy na dresech, určuje
Tento článek je součástí balíčku PREMIUM+
Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!
KoupitNejlepší data z Tipsport extraligy přináší