Záhrobská: továrna na peníze

Výdělky za umístění jsou totiž jen zlomkem částky, kterou jí za tento úspěch vysolí sponzoři. „Partneři už mi volali a psali, že chtějí pokračovat,“ raduje se Šárčin otec a trenér Petr.
Ví, že sobotní výkon své dcery zase skvěle zpeněží. „Tohle stříbro hodně dobře prodám,“ povídá Záhrobský. Počty jsou jednoduché. Už prize money ze závodů jsou pro Šárku zlatým dolem.
Vždyť jen za letošní sezonu Světového poháru si vydělala 1,9 milionu korun! Příjmy z reklam (Záhrobská je jednou z hlavních tváří značek Head a Milka) budou daleko vyšší. Česká lyžařka je totiž v lyžařském světě pojmem.
Získala medaili ze slalomu na třech šampionátech po sobě, což se žádné sjezdařce nepovedlo už sedmdesát let. To jistě sponzoři dokážou ocenit. Podle odhadů lidí z lyžařské branže by si za reklamu mohla ročně vydělat dalších 10 milionů!
„Od lyžařského svazu k tomu dostává přibližně měsíční plat 25 tisíc,“ dodává Lukáš Sobotka, šéf svazu.