Disciplinárka bude řešit stížnost Sparty B i kouče Haška
VIDEO SPORNÝCH MOMENTŮ | Disciplinárka má v posledních dnech hodně nabitý program. Už ve středu by měla řešit zápas České fotbalové ligy mezi Spartou B a Loko Vltavín (0:1). Během něj byl vykázán trenér Sparty B Martin Hašek nejprve z lavičky a později kvůli poločasovému ostrému slovnímu ataku na sudího i ze strahovského areálu. Letenští si naopak stěžují na arbitra duelu Martina Svatíka, který podle nich dělal hrubé chyby v neprospěch letenského týmu.
Sudí chování sparťanského trenéra popsal v zápisu o utkání. Kapitán Sparty B pak potvrdil svým podpisem slova sudího, námitku do zápisu nenapsal.
„Po cestě do kabin na mě křičel. Je fakt, že mi vykal, ale používal slova jako hajzlové a podobně. Já tyhle slova nepoužívám, přitom k tomu neměl důvod. Bylo tam u toho iks dalších lidí, kteří se mnou neměli žádný problém, pan Hašek v tom byl jediný,“ vzpomínal na třetiligový zápas Svatík.
Ten odmítá, že trenéru Haškovi během cesty do kabin vyhrožoval, že uvede do zápisu takové věci, že si už nezatrénuje.
„Ne, ne, ne, to je nesmysl. Doprovázelo nás dvacet třicet lidí, je k tomu i videozáznam, na kterém bude všechno slyšet, protože křičel fakt hlasitě. Muselo to být slyšet snad na celý Strahov. Řekl jsem mu jen, ať mě nechá bejt, neměl jsem vůbec náladu a chuť na nějakou komunikaci,“ dodal.
VIDEO: Co se nelíbilo Spartě B v zápase s Vltavínem

Sám připustil, že neodřídil zápas bez chyb, ale odmítl, že duel ovlivnil. Sparta B si stěžovala třeba na situaci ze druhé půle zápasu, kdy sólo domácího útočníka Henriho Griffithse zastavilo odmávané postavení mimo hru.
„Videozáznam utkání jsem ještě neviděl, jsem trošku v pracovním presu. Takže nevím, co bych vám k tomu řekl,“ prohlásil už dříve sudí.
Další své dva verdikty však mohl okomentovat i bez videozáznamu. Nejprve odpískal domácím ofsajd po autovém vhazování. „Řešili jsme to pak i s delegátem utkání. Než se míč dostal k hráči v ofsajdové pozici, tečoval míč jeho spoluhráč nohou, takže se z ofsajdové pozice stal ofsajd,“ vysvětlil Svatík.
Výhrady měli Letenští i k tomu, že duel ukončil podle nich už v 89. minutě. „Zápas jsem ukončil v devadesáté minutě. Mám své hodinky, nikdy neberu ohled na časomíru na hřišti. Nemůžu za to, že jsem písknul, zrovna když naskočila na hodinách devadesátá minuta. Není v mé kompetenci sledovat, kdy pořadatel spustí časomíru,“ dodal.
Disciplinární komise se k zápasu vyjádří dnes odpoledne.