Zlín hledá mecenáše, změní název. Agenti obletují Condeho, má cenovku

Od léta už nebude FC Fastav. Odchod titulárního sponzora a s ním zhruba osmi milionů korun ročně na Zlín nepříjemně dopadá. „Je to významná část rozpočtu,“ přiznal Sportu majitel klubu Zdeněk Červenka. Vedení usilovně shání nového partnera, změní se logo i název. Jednou z variant je „povýšení“ dalšího velkého mecenáše, díru v rozpočtu může zalepit i očekávaný transfer záložníka Cheicka Condeho.
Konec Fastavu neznamená, že zlínští hráči neuvidí v daný termín peníze na účtu. „To je přece samozřejmost,“ ujistil majitel Zdeněk Červenka, že se precizní platební morálka nezmění.
Katastrofický scénář prý nehrozí. „Rozpočet naplníme,“ nepochyboval David Žabčík, ředitel společnosti Climax. Ten přispívá ročně cca pěti miliony korun.
Z portfolia větších podporovatelů