Novinky v Chance Lize: móda, hrající ambasador, klub legend či další trofej Slavie

Ligová fotbalová asociace vstupuje do nové sezony s řadou inovací. Odhalila je na setkání v pražském DOXu, kam dorazili zástupci ligových klubů i další persony včetně Pavla Nedvěda. Chance Liga tak navazuje na již započatou kampaň s názvem FENOMÉN a přidává nové projekty. Do popředí se dostává móda, marketing i práce s fanoušky. Důležitou tváří se stane rekordman a stále aktivní hráč Milan Petržela. Další ocenění si odnesla Slavia.
Móda
Chance Liga už dávno není jen otázkou výkonnosti na hřišti. LFA chce do budoucna přilákat především mladé fanoušky díky důrazu na módu, která se do fotbalu v posledních letech propisuje stále víc. Všechny týmy v těchto dnech představují oficiální dresy a sama liga propojuje oblečení a vzhled se sportem díky spolupráci s designérem Lukášem Macháčkem. Navrhl nejen „ligové bombery FENOMÉN“, ale i speciální saka pro členy Klubu legend. Styl, barvy a emoce se mají stát trvalou součástí ligové značky.
Ambasador Petržela
Kdo jiný by měl uvádět ligové legendy než sám rekordman v počtu startů? Milan Petržela přijal roli ambasadora, a přestože bude dál oblékat dres Slovácka, stane se zároveň hlavní tváří zmodernizovaného Klubu legend. Nové členy bude představovat v samostatném pořadu, kde spojí nadhled, humor i osobní vazby. Většinu z oceněných hráčů a trenérů přitom sám zažil přímo na hřišti. Přinést má autentické historky, nečekané momenty i lidskou stránku osobností, které formovaly český ligový fotbal.
Klub Legend
Vedle oslovování mladšího publika chce Chance Liga dál pamatovat i na starší fanoušky a vyzdvihovat ikony českého fotbalu. Klub legend, jenž spojuje hráče a trenéry s 300 a více ligovými starty, dostává nový formát i vizuální tvář. LFA chce, aby tito lidé zůstali živou součástí ligového dění – nejen historickou statistikou. Noví členové tak dostanou větší pozornost v již zmíněném pořadu a obdrží i na míru navržené sako v dárkovém balení. Tradice a respekt se mají spojit s moderním stylem i emocemi.
Konferenční přenos
Další možnost, jak divákům u televize nabídnout co nejlepší servis z ligových stadionů. OnePlay Sport jako oficiální vysílatel posouvá zážitek z ligového víkendu o úroveň výš pomocí tzv. konferenčního přenosu, který v reálném čase sleduje všechny souběžně hrané zápasy a nabízí atraktivní vstupy z různých stadionů. Inspirací je populární model známý ze zahraničních soutěží. V plánu je navíc další posílení interaktivity, digitálního obsahu.
Další trofej pro Slavii
Na hřišti mistři, mimo něj opět nejlepší. Slavia Praha ovládla Cenu Lukáše Přibyla, udělovanou za marketing a komunikaci. Uspěla také v samostatné kategorii za přístup k fanouškům v hostujících sektorech, kterou vyhrála potřetí v řadě. Porotci ocenili komplexní strategii počínaje brandovou kampaní. Klub tak potvrdil, že značka se netvoří jen výsledky, ale hlavně promyšlenou prací mimo trávník.